خانه »» طراحی تراکت تهران »» نمونه طراحی تراکت

نمونه طراحی تراکت

نمونه تراکت طراحی شده

 

نمونه طرح تراکت

نمونه طرح از طراحی تراکت ،،طراحی با کمترین قیمت، و سریع ترین زمان توسط طراحان

برای هماهنگی برای طراحی  تراکتهای خود با ما تماس بگیرید ( تراکت)

 

تماس با ما

هدف از طراحی تراکت چیست ؟

اولین هدف برای طراحی تراکت ، جلب توجه است و هدف دوم ، فروش از طریق ارائه اطلاعات یک برنامه یا تخفیف فروشگاه و مواردی از این قبیل . شاید پیش خودتان فکر کنید که اگر هدف این ها است ، پس تراکت هیچ جنبه هنری ندارد ؛ اما شما می توانید به این دو هدف برسید و در عین حال یک تراکت باور نکردنی و جذاب هم داشته باشید .

ممکن است شما بخواهید یک شاهکار میکل آنژی طراحی کنید اما فراموش نکنید که مردم این بنر تبلیغاتی را آن طور که شما می بینید ، نمی بینند . فرقی ندارد موضوع تراکت شما چه باشد ؛ تراکت باید به اندازه کافی برجسته و چشم گیر باشد تا مردم آن را بردارند و نگاهی بیندازند . اطلاعات نیز باید مختصر ، مفید و واضح باشد .

اولین گام در هر پروژه طراحی سازمان دهی اطلاعات است . چه چیزی لازم است ؟ اهداف شما چیست ؟

فرض کنید می خواهیم برای یک کنسرت ، تراکت را طراحی کنیم . یک تراکت خوب برای کنسرت باید حداقل بیان کند که این برنامه چه زمانی و کجا برگزار خواهد شد ؛ خواننده یا گروه یا نوازنده چه کسی است ؛ و چقدر هزینه بلیط این کنسرت خواهد بود .

بخوانید:  نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

یک قانون مهم در طراحی و به خصوص طراحی تبلیغاتی وجود دارد : کمتر ، غنی تر است . اگر شما تراکتی طراحی کنید که حجم زیادی محتوا داشته باشد ، تعداد بسیار کمی از مردم بیش از نیمی از ثانیه به آن نگاه خواهند کرد . چیزی که آن ها متوجه می شوند این است که اطلاعات زیادی را باید پردازش کنند .

تهران تراکت

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132