خانه »» دسته‌بندی نشده »» نمونه تراکت طراحی شده برای گالری لباس | طراحی سریع و ارزان تراکت

نمونه تراکت طراحی شده برای گالری لباس | طراحی سریع و ارزان تراکت

نمونه تراکت طراحی شده

این تراکت نمونه ای از طرح های طراحی شده  توسط  طراحان مجموعه تراکتی است که برای شما در کوتاه ترین زمان تراکت در موضوعات صنف های مختلف  طراحی می کنند و با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت .

طراحی تراکت فوری و ارزان

برای هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان  با ما تماس بگیرید

شماره تماس ۶۶۸۶۲۷۳۹ -۰۲۱ دفتر تراکتی

شماره تماس ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ مهندس تلخاب

تماس با ما

نکات کلیدی در طراحی تراکت تبلیغاتی

تراکت یکی از ایده آل ترین و موثرترین روش های تبلیغات محسوب می شود. شما توسط تراکت می توانید در حجم بالا و با هزینه کم خدمات و محصولات خودتان را معرفی کنید.

خیلی مهم است که در طراحی تراکت تبلیغاتی یک سری نکات و اصول را راعایت کنیم تا تراکت ما به اندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد تا بتواند مخاطب را به جذب پیام و مطالعه وادار کند. بنابراین طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود تا با خیال آسوده تبلیغاتی مطمئن و با بازده ای بالا داشته باشید.

بخوانید:  چطوری پولدار بشم

گسترش روزافزون رقابت‌های تبلیغاتی در صنایع گوناگون موجب شده است تا طراحان حرفه‌ای بیش از پیش به دنبال نمونه تراکت‌ تبلیغاتی‌ خاص و جذاب باشند. بدین ترتیب با گرفتن ایده های متنوع، قادر به خلق و طراحی تراکت‌های خلاقانه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:   تراکت تبلیغاتی چیست و مهمترین مزایای استفاده از آن کدام است؟

تصاویر مناسب در تراکت تبلیغاتی

تصاویر تاثیر به سزایی در طراحی تراکت دارند شما می توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت نظر مشتری را جلب کنید و اثربخشی بیشتری در مخاطب خود ایجاد نمایید.

بخوانید:  نمونه طرح تراکت گالری لباس

تیتر خوب

انتخاب یک تیتر ضعیف می تواند موفقیت تراکت شما را بسیار کاهش دهد پس برای پیدا کردن یک عنوان مناسب، خوب فکر کنید. عنوان را مرتبط با کسب و کارتان انتخاب کنید. خواننده باید با خواندن تیتر از محتوای تراکت آگاه شود. این دقیقا همان هدف اصلی است.

استفاده از فونت خوانا

فونت نوشته ها را به گونه ای انتخاب کنید که خوانا و مناسب با شرایط کاری و کسب و کارتان باشد. در طراحی تراکت از ۲ نوع فونت مختلف استفاده نکنید.

بخوانید:  نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

شناسایی مخاطبین

جامعه هدفتان را بدقت شناسایی کنید. پیام و چگونگی گفتار خود را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید. شناسایی جامعه هدف نیازمند صرف زمان کافی است تا بتوانید به خوبی تبلیغات و پیام خود را بگوش افرادی که می توانند خریدار محصول و یا استفاده از خدمات شما باشند برسانید.

تهران تراکت

User Rating: 4.94 ( 5 votes)

یک دیدگاه

  1. ممنون از سایت خوبتون و عالی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09904188428