طرحی تراکت گالری پوشاک
برای طراحی تراکت در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت با ما تماس بگیرید
تماس با ما
در این مطلب می خواهیم نکاتی را به شما بگوییم که به وسیله آن بتوانید یک تراکت تاثیر گذار و جذاب طراحی کنید . برنامه ریزی محتوای موجود در تراکت ، پیدا کردن تصاویر با کیفیت و به کار بردن هم زمان حجمی از تصویر و محتوا که تراکت را منحصر به فرد سازد از نکاتی است که امروز به شما خواهیم گفت . بیایید شروع کنیم . اولین هدف برای طراحی تراکت ، جلب توجه است و هدف دوم ، فروش از طریق ارائه اطلاعات یک برنامه یا تخفیف فروشگاه و مواردی از این قبیل . شاید پیش خودتان فکر کنید که اگر هدف این ها است ، پس تراکت هیچ جنبه هنری ندارد ؛ اما شما می توانید به این دو هدف برسید و در عین حال یک تراکت باور نکردنی و جذاب هم داشته باشید . عملکرد قبل از شکل ممکن است شما بخواهید یک شاهکار میکل آنژی طراحی کنید اما فراموش نکنید که مردم این تراکت را آن طور که شما می بینید ، نمی بینند . فرقی ندارد موضوع تراکت شما چه باشد ؛ تراکت باید به اندازه کافی برجسته و چشم گیر باشد تا مردم آن را بردارند و نگاهی بیندازند . اطلاعات نیز باید مختصر ، مفید و واضح باشد . اولین گام در هر پروژه طراحی سازمان دهی اطلاعات است . چه چیزی لازم است ؟ اهداف شما چیست ؟ فرض کنید می خواهیم برای یک کنسرت ، تراکت را طراحی کنیم . یک تراکت خوب برای کنسرت باید حداقل بیان کند که این برنامه چه زمانی و کجا برگزار خواهد شد ؛ خواننده یا گروه یا نوازنده چه کسی است ؛ و چقدر هزینه بلیط این کنسرت خواهد بود . یک قانون مهم در طراحی و به خصوص طراحی تبلیغاتی وجود دارد : کمتر ، غنی تر است . اگر شما تراکتی طراحی کنید که حجم زیادی محتوا داشته باشد ، تعداد بسیار کمی از مردم بیش از نیمی از ثانیه به آن نگاه خواهند کرد . چیزی که آن ها متوجه می شوند این است که اطلاعات زیادی را باید پردازش کنند . پس کاری که باید انجام بدهیم حذف و تقلیل اطلاعات لازم به نکات بسیار مهم ساده و قابل هضم است . هر چیزی که احساس می کنید نیاز ندارید را دور بریزید تا تمام آن چه واقعا احتیاج است به شکلی موجز و مختصر در بیاید . چند نکته مهم در خوانا و مختصر بودن اطلاعات عبارت اند از : چند نکته مهم در خوانا و مختصر بودن اطلاعات نگرش شما باید به این شکل باشد : آن چه می بینید ، همان چیزی است که دریافت خواهید کرد . برای مثال اگر برای یک فروشگاه تراکت را طراحی می کنید ، حتما تصویر محصول را در تراکت قرار دهید این که اطلاعات شما کوتاه و مختصر باشد به این معنی نیست که در طراحی تراکت خود از پنجاه و هفت نقطه گلوله ای استفاده کنید ! استفاده از نشانه های تایپوگرافی بسیار عالی است اما باید بدانید کجا و چگونه از آن ها استفاده کنید . اگر از نقطه های گلوله ای برای ساده سازی و تفهیم بهتر متن استفاده می کنید ، در مسیر درستی قرار گرفته اید ؛ اما اگر از آن ها استفاده می کنید چون نمی دانید به چه روش دیگری تراکت خود را طراحی کنید بهتر است استراتژی تان را تغییر دهید .چگونه یک تراکت تاثیر گذار بسازیم ؟
هدف از طراحی تراکت چیست ؟
محتوا را برنامه ریزی کنید
تب نقطه گلوله ای !