خانه »» پخش تراکت در تهران »» راهکار جایگزین چاپ تراکت و پخش تراکت و کارت ویزیت ؟
شماره تماس برای هماهنگی 09124506359

راهکار جایگزین چاپ تراکت و پخش تراکت و کارت ویزیت ؟

چاپ تراکت

پخش تراکت چاپ تراکت تهران

چاپ تراکت و کارت ویزیت

این روش قدیمی تبلیغات و پر بازده سالیان متمادی هست که در بین کسبه اجرا می شود و چاپ تراکت و کارت ویزیت جز اولین کارهایی است که بیشتر افراد برای رونق کسب کار خود استفاده می کنند و همیشه هزینه های ان وابسته به کاغذ و صنعت چاپ بوده است و با توجه به افزایش قیمت ارز و تحریم نوسانات زیادی را تجربه می کند و متاسفانه هزینه های این نو تبلیغات را بالا می برد.

در تابستان امسال (۱۳۹۷) شاهد افزایش بی سابقه هزینه چاپ تراکت رنگی و سیاه سفید در انواع ابعاد و مخصوصا نوع گلاسه بوده ایم و در بعضی مواقع نوعی از کاغذ ها مخصوصا گلاسه موجود نیست و دائما شاهد افزایش و نبود قیمت واحد در بازار چاپ هستیم یکی از مهمترین عوامل رسیدن دلار به بالای ۱۰ هزار تومان می باشد.

کاهش شدید چاپ تراکت در تهران

در هفته های اخیر شاهد کاهش شدید چاپ تراکت در شهر تهران بوده ایم و در بسیاری از موارد بخاطر کاهش هزینه سفارشات به سمت کیفیت های پاییین تراکت و انواع اوراق کاغذی میل پیدا کرده است

سوال مهمی که در این مرحله مطرح میشود این است که چه راهکاری برای بهبود تبلیغات تراکت و اوراق کاغذی در این شرایط بد اقتصادی وجود دارد؟

راهکارهای متنوعی برای بهبود این روش تبلیغاتی وجود دارد و با توجه به تجربه شخصی که در چند ساله داشته ام می توان به موارد زیر اشاده کرد:

  1. توجه کافی به محتوا و طراحی مناسب تراکت و کارت ویزیت
  2. تست A -B در امر تبلیغات
  3. زمان و مکان نامناسب تبلیغات تراکتی
  4. استفاده از مشاورین تخصصی تبلیغات تراکتی
  5. استفاده از نیروهای با تجربه برای توزیع اوراق

در فرصت مناسب سعی خواهم کرد تا همه موارد بالا را کاملا توضیح دهم ولی در این پست مختصرا مورد اول و تجربیاتی که در هفته های گذشته شاهد بودیم که بسیار فکر نشده تراکت ها طراحی شده بود را توضیح می دهم

اولین مورد مربوط به یک کسب کار اینترنتی برای یک محصول خاص بود که با توجه به کم تجربه بودن در زمینه تبلیغات، بسیاری از موارد در محتوا و طراحی تراکت شان دیده نشده بود که با بررسی که در سایت شان کردم ضعیف بودن محتوا مشخص بود

ایرادات اساسی تراکت این کسب و کار اینترنتی

۱- عدم وجود تصویر مناسب

۲- عنوان های نامفهوم و محتوای گیج کننده

۳- عدم بیان مزیت های محصول

۴-نبود محرک های تشویقی کافی برای بازخورد بهتر

دومین مورد مربوط به یک موسسه فرهنگی در خیابان دماوند تهران بود که بسیار از موارد بالا در تراکت شان دیده نشده بود و بزرگترین ایراد، عدم شناختن عادات خرید مردم و زمان مناسب و مکان مناسب بود

 

نویسنده:

مهندس مجید تلخاب فراهانی

متخصص تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

 

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *