خانه »» چاپ تراکت »» چاپ تراکت در تهران

چاپ تراکت در تهران

چاپ تراکت در تهران

چاپ تراکت در تهران

اگر قصد دارید که کسب و کار و  برند خود را تبلیغ کنید روشهای مختلفی برای تبلیغات هست ولی زود بازده ترین و کم هزینه ترین آنها چاپ تراکت و کارت ویزیت بروشورو… می باشد.

ولی ایده آل ترین روش جهت تبلیغات چاپ و پخش تراکت است. در بازار رقابتی امروزه مهم نیست که کار شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد یا برند شما زیاد معروف نباشد مهم این است که مشتریان شما را پیدا کنند.مهمترین و کلیدی ترین نکته  برای این که مشتریان جذب  کسب و کار  و برند شما شوند این هست که  طراحی و چاپ تراکت شما جذاب و چشمگیر باشد.

شرکت تبلیغاتی تراکتی ما برای این که بتوانید مشتریان زیادی جذب کنید چند نکته کلیدی را  بیان میکند که باید قبل از چاپ تراکت به آن توجه کنید و رعایت این نکات در واقع  الزامی است که با کمترین کم توجه ای به آنها منجر به شکست تبلیغاتی شما می شود .

عکسها و تصاویر و شکل ها تراکت

در تبلیغات هرچه تصاویر زیباتر باشند تاثیرگذاری آنها چند برابر می شود باید در طراحی تراکت از تصاویر چشم نواز با کیفیت بالا   استفاده کنید تا مشتری جذب تراکت شوند آنا بردارند بخوانند تا با محصول و برند شما آشنا شوند.

تیتر و عنوان جذاب

همیشه انتخاب یک عنوان مناسب دارای جذابیت است .اولین چیزی که چشم مشتری به آن می خورد عنوان  یک تراکت تبلیغاتی است. باید  عنوان انتخابی شما کوتاه باشد و محصول برند شما  را به مشتر معرفی و جذب کند.تیتر باید طوری باشد که بیان کننده  هدف شما باشد و هدف شما را که پیشنهاد برای فروش است را عملی کند.

بخوانید:  توصیه ها مهم و فنی قبل از چاپ تراکت

مزیت های اصلی را مشخص کنید

هر محصول و برند یا خدماتی دارای مزیت های هست که مشتریان از آنها اطلاعی ندارند شما باید مزیت های محصولات یا برند خود را جوری به مشتریان خود معرفی کنید که آنها قانع شوند که محصولات شما  بهتر از برند رقیبتان است . بزرگ‌ترین نکته هر تراکت، تبلیغ و آگاهی دادن است. باید توجه کرد که از آن‌ها تنها می‌توان در یک سری زمینه‌های خاص استفاده کرد مثل معرفی محصولات موجود یا جدید، فروش‌ها، سرویس‌ها، رویدادها یا جشنواره‌هایی که به‌زودی برگزار خواهد شد.

تخفیفات در تراکت

اگر محصول و برند شما  تخفیف دارد حتما آن را بیان کنید زیرا تخفیفات همیشه  جذاب بوده و مشتریان زیادی را جذب می کند.

چاپ تراکت در تهران

فونت خوانا

هر تراکتی  دارای مطالبی است که مشتری باید بتواند آن مطالب را بخواند . در انتخاب فونت  دقت لازم را داشته باشید در استفاده از فونت نیازی به خلاق بودن نیست فقط مهم این است که خانا باشد . پس حتماً برای چاپ از فونت ایده آل استفاده کنید و استفاده از سایزها و استایل های مختلف را، محدود کنید. هنگام چاپ از بیشتر از دو نمونه فونت استفاده نکنید یکی برای عنوان و دیگری برای متن اصلی.

بخوانید:  چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

متن کوتاه و ساده

متن تبلیغاتی تراکت هر چقدر کوتاه تر باشد کارامدتر است  . با ارائه اطلاعات اضافی فقط ظاهر کار خود را آشفته خواهید کرد. پس اجازه دهید که تصاویر، متن و عنوان خود سخن بگویند.

درج شماره تماس

حتما شماره تماس خود را در تراکت  درج کنید . تا مشتریان شما را راحت تر پیدا کنند و مشتریان خود را ترقیب کنید که هرچه سریع تر با شما تماس داشته باشند و زمان را از دست ندهند. شماره  تماس باید واضح و بدون هیچ گونه  افکت گرافیکی باشد تا خوانا باشدد

ویرایش قبل چاپ تراکت

برای داشتن یک تراکت تبلیغاتی خوب باید قبل چاپ . حتماً ریزبه‌ریز طراحی خود را ویرایش کنید و قبل از چاپ از شخصی بخواهید آن را بخواند و مطمئن شوید که می‌تواند آن را به‌طور واضح بخواند و پیام آن را دریافت کند. اگر سعی در تبلیغ فروش و یا فهرستی از کالاها دارید مطمئن شوید که قیمت‌ها و تاریخ‌های درج‌شده در تراکت صحیح ذکرشده.

مخاطبان خود را بشناسید

تحقیق وبررسی کنید تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید.  بهتر است که بدانید مشتریان شما جوان  هستن یا مسن ، خانم هستند یا آقا ، پیام و چگونگی گفتار خود را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید. برای مثال شما می خواهید تراکتی برای علاقه‌مندان به لوازم ورزشی تهیه کنید .ممکن است دیگران حتی نیمی از نوشته‌ها و توضیحات تراکت را درک نکنند که این موضوع مهم نیست، زیرا این افراد احتمالا علاقه‌ای به ورزش ندارند.

بخوانید:  خرید کارت تاروت لنورماند اوراکل در تهران | چاپ و فروش دک تاروت

چاپ تراکت در تهران

هم‌طراز کردن محتوا و متن

اکثر اوقات  ما عادت به خواندن از چپ به راست و از بالا به پایین داریم پس هنگام طراحی تراکت این موضوع را در نظر بگیرید.

چاپ تراکت

برای چاپ تراکت کیفیت چاپ به‌اندازه موارد دیگر، در خلق یک تراکت مهم است. استفاده از روکش گلاسه و لمینت و یا صفحات براق می‌تواند به‌عنوان ویترینی برای نمایشی کالای شما و یا خدمتتان عمل کند.

تا کردن تراکت

آخرین نکته در چاپ تراکت  این است که بهتر است  تراکت شما  تا بخورد. تا کردن دولایه، سه لایه و چهار لایه اثرگذاری تراکت را چند برابر می‌کند.

 

شرکت تراکتی  به شما پیشنهاد میکند که برای آرامش و آسایش در این که مطمعا شوید تراکت شما ماهرانه طراحی و چاپ میشود این امر را به شرکت تراکتی ما بسپارید.

شرکت تراکتی دارای  طراحان گرافیکت حرفه ای و دارای دستگاه های پیشرفته و به روز برای چاپ تراکت های شما میباشد. چاپ تراکت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت  در شرکت تراکتی.

باما تماس بگیرید

مهندس تلخاب فراهانی :۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

 

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132