خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران:تبلیغات تراکتی در شهرک غرب تهران یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است.

برای موفقیت در تبلیغات تراکتی بهتر است که محله ای که قرار است در آن جان تبلیغات تراکتی انجام دهیم را به بهترین نحو بشناسیم بدانیم در کدام موقعیت جغرافیایی است .

دسترسی به آن چگونه است که مشتریان از چه مسیرهای به ما دست رسی خواهند داشت که در آن محدوده ها تبلیغات کنیم. همان گونه که می دانید تهران شهر پرترافیکی است و برای مردم بسیار سخت است که از شرق تهران به غرب تهران بییاییند .

مگر این که شما چنان امتیازاتی داشته باشید که باعث جذب مردم از شرق به غرب تهران شوید. تخفیفات همیشه برای مردم جذاب بوده و باعث جذب مردم می شود بهتر است اگر تخفیف یا حراجی دارید در تراکت خود این موضوع را درج کنید که مشتریان زیادی را جب کنید و یک تبلیغات موفق داشته باشید.

بهتر است که یک شناخت کلی از شهرک غرب داشته باشیدم که بتوانیم تبلیغات درست و اصولی در شهرک غرب داشته باشیم .

پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

تراکت پخش کن در شهرک غرب

شهرک غرب همان گونه که می دانید یکی از مناطق شهر تهران است که در شمال غربی این شهر و در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است.

این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های اتوبانی شهر، به یکی از گرانقیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است بنا براین در این منطقه مسکونی باید اصول تبلیغات تراکتی که مناسب مناطق مسکونی است را در نظر گرفت . پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

بهتر است که بدانید در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا و مسیحی‌نشین خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی با رؤیای ساخت تهرانی مدرن، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت که بعد از پیروزی انقلاب به افتخار بیت‌المقدس، شهرک قدس نامیده شد. مهندسان آمریکایی به‌روزترین خانه‌های ویلایی را در این منطقه طراحی کردند که هنوز هم از نمونه‌های ارزنده معماری در تهران شناخته می‌شود.

شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع و دارای هفت فاز مسکونی است. سعادت آباد در شمال، بزرگراه همت در جنوب، خیابان فرحزادی در غرب و رودخانه درکه در کنار بزرگراه چمران و ده ونک در شرق این محله، حدود چهارگانه شهرک غرب را مشخص می‌کنند.

اطلاعات در مورد دست رسی به شهرک غرب برای تبلیغات تراکتی شهرک غرب به چند اتوبان اصلی مانند همت، چمران و شیخ فضل‌الله نوری دسترسی مستقیم دارد و بعلت داشتن خیابان‌های پهن معمولاً مشکلی از لحاظ ترافیک وجود ندارد.

برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید بدانید که پایانه تاکسیرانی میدان صنعت برای اکثر نقاط تهران از نارمک گرفته تا بازار بزرگ تهران و پاسداران و … تاکسی دارد بنا بر این یک جای خوب با دست رسی عالی است که اگر کسب کارتان در این منطقه است یا مردم این منطقه می توانند به شما مراجه کنند.

توجه به نام محله ها و این که در گذشته به چه نامی شناخته می شدن بسیار مهم است در تبلیغات در سال ۱۳۴۰ «مجتمع مسکونی شهرک غرب» در شمال غرب تهران، با طراحی و معماری مهندسان آمریکایی و براساس مدل نمونه برج‌های مسکونی ایالات متحده آمریکا ساخته و به همین دلیل نام این منطقه شهرک غرب شد.

در زمان حکومت محمدرضا شاه پهلوی از خارج متخصصان و صنعتگرانی که برای گسترش فعالیت‌های علمی و صنعتی به ایران آمده بودند، در «مجتمع مسکونی شهرک غرب» و خانه‌های ویلایی این منطقه ساکن شدند و آنها شروع کردند طرح‌های شهرسازی به سبک جدید و کاملاً متفاوت با تهران قدیم توسط شرکت‌های ساختمانی خارجی در زمین‌های تقسیم شده اطراف روستای تاریخی خوردین آغاز شدند.پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

خارجی ها ازجمله آمریکایی‌ها که در آن موقع اکثریت جامعه ساکن این محله را تشکیل می‌دادند، با استفاده از نفوذ خود، مدرسه، ورزشگاه و امکانات تفریحی وسیعی را با کمک‌های دولت پهلوی در شهرک غرب به وجود آوردند و آن را گسترش دادند.

به عنوان مثال، جالب است بدانید که فقط مدرسه آمریکایی‌ها در این منطقه به قدری وسیع بود که پس از انقلاب اسلامی با اینکه به دو مدرسه جداگانه برای دختران و پسران در کلیه مقاطع تحصیلی، ورزشگاه، محل برگزاری سیرک و نمایش، سالن سینما و… تبدیل شد، باز هم فضاهای بدون استفاده زیادی درون ساختمان‌های آمریکایی وجود داشت که حتی نگهداری این ساختمان‌ها را برای مصادره کنندگان دشوار کرده بود.

حتی بخشی از این ساختمان‌ها را نیز به دانشگاه آزاد اسلامی (دانشکده تربیت بدنی) واگذار کرده‌اند که امروزه همچنان یکی از بهترین دانشگاه های تهران است به خاطر وسعت بسیار زیادی که دارد و امکانت و سالن های ورزشی بسیار بزرگ آن.

اجرای برنامه‌هایی با عنوان مدرنیزاسیون پایتخت در دوران پهلوی، نقش مؤثری در شکل‌گیری این محله داشت (تعدادی از برج‌های ضلع شمال شرقی میدان صنعت ثمره این دوره هستند).

می توان گفت که شهرسازی متفاوت، برج‌های مدرن و خانه‌های ویلایی که به سرعت در این سال‌ها بنا شدند، شهرک غرب را به یکی از نمادهای شهری جدید ایران تبدیل کرد.

بخوانید:  پخش تراکت در خیابان پاسداران تهران تراکت پخش کن در شریعتی تهران

با شدت گرفتن ناآرامی‌ها در سال‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷ و تغییر حکومت، انقلابیونی که با تمسک به استقرار عدالت اجتماعی و رفع هر گونه تبعیض، حکومت را در اختیار گرفته بودند، به مصادره و ملی کردن دارایی‌های بسیاری در این محله روی آورند.

اموال مصادره شده از سوی دادگاه‌های انقلاب، به ستاد فرمان امام (ره) و سپس به بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی منتقل شد تا مطابق اهداف اولیه انقلاب برای بالا بردن سطح زندگی مردم از آن‌ها استفاده شود. از آن زمان به بعد، بنیاد مستضعفان به قدرت تعیین‌کننده پروژه‌های عمرانی در این منطقه تبدیل شد و تا سال‌ها نقشی پررنگ تر از شهرداری تهران را بازی می‌کرد.

شاید شهرسازی مدرن و متفاوت شهرک غرب این تصور را ایجاد می‌کند که این محله تهران هیچ نماد تاریخی و قدیمی ندارد، در حالی که بلوار خوردین (یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب) که میدان صنعت را به خیابان‌های ایران زمین، هرمزان و بلوار دادمان (پونک باختری) متصل کرده، در روزگار قدیم روستایی خوش آب و هوا به همین نام بود؛ روستایی که هنوز می‌توان آثارش را در درخت‌های تنومند حاشیه بلوار و شرشر جوی زلال بازمانده از قنات روستا دید؛ روستایی که سال‌هاست فراموش شده و از آن جز نامش یعنی خوردین چیزی نمانده‌است.پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

این روستا در ۶ کیلومتری جنوب شرقی امامزاده صالح فرحزاد و ۲ کیلومتری ده ونک قرار داشت و طبق کتاب «جغرافیای تهران» ۸۵ نفر سکنه داشت که همه مسیحی بودند. ده خوردین در دوره ناصرالدین شاه ابتدا جزو املاک مستوفی الممالک بود که درختان کهنسالش خصوصاً در باغ مشهورش (محل فعلی دفتر آستان قدس رضوی در خیابان ایران زمین) هنوز باقی‌مانده‌اند. در کتب تاریخی، از این محل با نام‌های «خوردین» یا «خُردین» به معنای تپه و برجستگی زمین و به تفسیری دیگر خور (خورشید) یاد شده‌است.

زمین‌های این روستا از دهه ۱۳۴۰ خورشیدی تفکیک شدند و شرکت‌های بزرگ ساختمان‌سازی خارجی و داخلی شروع به احداث بناهای گوناگون در آن کردند. باغ اربابی خوردین و قنات خوردین میراث تاریخی شهرک غرب هستند که امروز حصار کشی شده و ورود عموم در آن ممنوع است.

آب هوا شهرک غرب و جذب مردم به این منطقه از دلایل بارز شهرت شهرک غرب است به دلیل وزش دائمی باد از غرب به شرق در تهران و نیز پالایش هوا توسط انبوه درختان بوستان‌ها و کوه‌های مجاور، شهرک غرب از مناطق خوش آب و هوای تهران به حساب می‌آید و از هوای به مراتب بهتری نسبت به سایر مناطق شمالی شهر برخوردار است.پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

وضعیت ترافیک تاثیر در تبلیغات

برای تبلیغات تراکت موفق باید به موقعیت خیابان ها توجه ویشه شود خیابان بندی‌ها و بلوارهای زیبا و عریض و امکان دسترسی سریع به چندین بزرگراه اصلی تهران از جمله بزرگراه‌های چمران (پارک وی)، نیایش، یادگار امام، همت، شیخ فضل‌الله نوری و حکیم، سامانه ترافیکی بسیار مطلوبی را در این قسمت از شهر تهران به وجود آورده‌است.

وجود خانه‌های ویلایی متعدد که جمعیت بسیار کمی را در خود جای داده‌اند، باعث شده تا سکوت و زیبایی خیابان‌های فرعی شهرک غرب، زبان‌زد تهرانی‌ها باشد در تازه‌ترین نتیجه مسابقه «کوچه خوب شهر تهران»، گذر اردیبهشت خیابان ایران زمین از میان ۲۵۰۰ گزینه، به عنوان بهترین کوچه منطقه ۲ تهران انتخاب شده‌است پخش تراکت در محله های که خانه ویلایی دارند بسیار متفاوت از جاهایی است که خانه های اپارتمانی و یا برج وجود دارد.

خیابان‌های بن‌بست بسیاری در این محله وجود دارند که علّت اصلی طراحی آن‌ها به این شکل، بالا بردن امنیت و آرامش هرچه بیشتر ساکنان بوده‌است (ابتدای این بن‌بست‌ها دارای راهبند و اتاقک نگهبانی است و در انتهای آن‌ها فضای باز دایره مانندی جهت دور زدن خودروها در نظر گرفته شده و پس از آن پیاده‌رو به فضای سبز یا پیاده‌روی خیابان اصلی پشت متصل است که در محل تلاقی مجدداً در فلزی یا اتاقک نگهبانی دیده می‌شود، بدین وسیله کلیه رفت‌وآمدها در صورت توافق اهالی کنترل می‌شود).

پخش تراکت در خیابان‌ها و بلوارهای اصلی

پخش تراکت خیابان ایران‌زمین |پخش تراکت در  خیابان مهستان |پخش تراکت در خیابان گلستان | پخش تراکت در بلوار خوردین | پخش تراکت در خیابان هرمزان |پخش تراکت در خیابان پیروزان | پخش تراکت در بلوار دادمان (پونک باختری) |پخش تراکت در  بلوار پاک نژاد |پخش تراکت در خیابان شهید محمدمهدی فرحزادی | پخش تراکت در خیابان سیف (بدخشان) |پخش تراکت  خیابان سیمای ایران |پخش تراکت در خیابان زرافشان |پخش تراکت در بلوار ایوانک |پخش تراکت در  خیابان گل افشانپخش تراکت در  خیابان سپهر|پخش تراکت در خیابان فلامک پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

پخش تراکت در میدان صنعت می توان گفت که میدان صنعت  تنها میدان محله‌است و به همین جهت میان مردم تهران، با نام «میدان شهرک غرب» نیز معروف است.

این میدان در ۱۰ تیر سال ۱۳۷۵ خورشیدی هم‌زمان با روز صنعت افتتاح شده و در جنوب محله قرار دارد و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگراه امام) و مسیرهای ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی متصل کرده‌است.پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

بخوانید:  تراکت پخش کن ساعتی در تهران

ساختمان‌های مسکونی

پخش تراکت ساختمان‌های بلند خیابان ایران‌زمین

پخش تراکت خانه‌های ویلایی

خانه‌های ویلایی شخصی، بیشترین مساحت زمین‌های با کاربری مسکونی این محله را به خود اختصاص داده‌اند. از مشخصه این خانه‌ها سقف‌های شیروانی آن‌ها است که پخش تراکت در محله ای که خانه ویلایی دارد بسیار متفاوت است.

پخش تراکت در برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی

پخش تراکت در فاز یک

  • پخش تراکت در مجتمع مهستان (برجهای مهستان)
  • پخش تراکت مجتمع گلستان (برجهای سوسن، نسترن، سنبل)
  • پخش تراکت برج فرانکو ایرانیان (ساختمان آلومینیوم)
  • برج ایران زمین

پخش تراکت در فاز دو

  • تبلیغات در مجتمع شاه گلی (برجهای خیام،سعدی،حافظ،نظامی)
  • تبلیغات مجتمع هرمزان (عمران تکلار)
  • تبلیغات برجهای تهران تاج
  • تبلیغات برج وزارت علوم

پخش تراکت در فاز سه

  • تبلیغات در مجتمع شاه گلی (برجهای پرسپولیسی،پاسارگاد،آپادانا،بیستون)
  • تبلیغات در برجهای دوقلوی عرش (درحال ساخت)

پخش تراکت در فاز چهار

  • پخش تراکت در برج پارسیان
  • پخش تراکت برج خاتم الانبیا

پخش تراکت در فاز پنج

  • تبلیغات مجتمع شهرک پردیسان
  • تبلیغات برج وزارت بهداشت

پخش تراکت فاز شش

  • تبلیغات مجتمع آموزشی روشنگر
  • تبلیغات در مجتمع گل افشان

پخش تراکت در مناطق که خانه ها به صورت برج یا ؛آپارتمان است بسیار متفاوت است.شرکت تراکتی به دلیل داشتن نیروی ماهر و فعال تبلیغات و پخش تراکت های شما در این منطقه را به عهده می گیرد . برند شدن را با ما تجربه کنید.

پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

پخش تراکت در مجتمع‌های تجاری بزرگ شهرک غرب

برای یک تبلیغات ویژه و موفق بهتر است که مناطق تجاری هر منطقه را شناخت زیرا تبلیغات در این مناطق بسیار تاثبر گذار است مجتمع‌های تجاری بزرگ در شهرک غرب از مشهورترین مراکز خرید تهران هستند و خریداران بسیاری را از محلات دیگر تهران جذب کرده‌اند.

در این مجتمع‌ها انواع کالاهای مصرفی با برندهای مختلف سراسر جهان به فروش می‌رسد. وجود فروشگاه‌های ارائه‌کننده مدهای جدید پوشاک یکی از عوامل جذب خریداران فرامحلی ای مراکز است

این یعنی تعداد کسانی که به اینجا می آیند زیاد است و یک تبلیغات تراکتی خوب می توان در این مراکز انجام داد این گونه فروشگاه‌ها قدرت تأثیرگذاری چشمگیری روی نحوه پوشش مردم تهران دارند، از این رو همیشه مورد توجه تولید کنندگاه عمده و طراحان مد بوده‌اند. البته نهادهای دولتی نیز به خاطر این خاصیت، همواره سعی در کنترل این فروشگاه‌ها داشته‌اند.

پروژه‌های چندین مجتمع تجاری جدید در شهرک غرب در حال تکمیل هستند اما مجتمع‌های مشهور و فعال این محله که می توان تبلیغات تراکتی انجام داد عبارتند از عبارت‌اند از:

  • پخش تراکت در مجتمع تجاری میلاد نور (نشانی: شهرک غرب- فاز ۵ – خیابان شهید محمدمهدی فرحزادی)
  • پخش تراکت در مجتمع تجاری گلستان (نشانی: شهرک غرب – فاز ۱ – خیابان ایران زمین)
  • پخش تراکت در مجتمع تجاری مهستان (نشانی: شهرک غرب – فاز ۱ – خیابان مهستان)
  • پخش تراکت در مجتمع تجاری ایران زمین (نشانی: شهرک غرب – فاز ۱ – خیابان ایران زمین)
  • پخش تراکت در مجتمع کامپیوتر شهرک غرب (نشانی: شهرک غرب – فاز ۳ – ابتدای خیابان بدخشان (سیف) خیابان شهید محمدمهدی فرحزادی)
  • پخش تراکت در مجتمع تجاری گل افشان (نشانی: شهرک غرب – فاز ۶ – خیابان گل افشان)
  • پخش تراکت در مجتمع تجاری لیدوما (نشانی: شهرک غرب – فاز ۵ – خیابان شهید فرحزادی)
  • پخش تراکت در مجتمع در حال احداث شهریار (نشانی:شهرک غرب -فاز۴- خیابان فلامک نبش خیابان درخشان)
  • پخش تراکت در مجتمع در حال ساخت طوبی (نشانی:شهرک غرب- فاز ۲- خیابان دادمان روبروی خیابان شفق)

پخش تراکت خیابان‌های اصلی

  • پخش تراکت خیابان خوردین -بلوار اصلی کمربندی شهرک غرب
  • پخش تراکت در بلوار ایوانک- بلوار فرعی منشعب از بلوار خوردین
  • پخش تراکت در بلوار دادمان(پونک باختری) بلوار اصلی شرقی غربی
  • پخش تراکت در بلوار پاکنژاد- بلوار اصلی شمالی جنوبی

پخش تراکت در فاز یک

  • پخش تراکت در خیابان ایران زمین
  • پخش تراکت در خیابان مهستان
  • پخش تراکت در خیابان گلستان

پخش تراکت در فاز دو

  • پخش تراکت خیابان هرمزان
  • پخش تراکت خیابان پیروزان

پخش تراکت در فاز سه

  • پخش تراکت خیابان شهید مهندس حسن سیف ( بدخشان)

پخش تراکت در فاز چهار

  • پخش تراکت خیابان زرافشان
  • پخش تراکت خیابان فلامک
  • پخش تراکت خیابان خوارزم
  • پخش تراکت خیابان درخشان

پخش تراکت در فاز پنج

  • پخش تراکت در خیابان سیمای ایران
  • پخش تراکت در خیابان فلامک جنوبی

پخش تراکت فاز شش

  • پخش تراکت خیابان گل افشان

پخش تراکت در فاز هفت(پس از انقلاب)

  • پخش تراکت خیابان سپهر
  • پخش تراکت در خیابان دریا
  • پخش تراکت در خیابان صدف
  • پخش تراکت در خیابان درختی
  • پخش تراکت در خیابان مطهری
  • پخش تراکت در خیابان فخارمقدم
  • پخش تراکت در خیابان سعدی

پخش تراکت در شهرک غرب تهران تراکت پخش کن در شهرک غرب تهران

پخش تراکت در شهرک غرب

محله شهرک غرب یکی از بهترین محله‌های تهران از نظر امکانات شهری و توزیع امکانات رفاهی در سطح منطقه است و همین باعث جذب مردم و پر رفتو آمد شدن آن و جای مناسب برای تبلیغات تراکتی است. استاندارد بالای این امکانات از جمله دلایل محبوبیت این محله است . در ادامه به معرفی این امکانات رفاهی می‌پردازیم:

وجود مراکز آموزشی در هر محله‌ای واجب و باعث بالا رفتن اعتبار آن محله می‌شود. از جمله مراکز مهم آموزشی محله شهرک غرب که می توان در انجا تبلیغات تراکتی انجام داد عبارت است از   مدرسه متوسطه دوره اول تیزهوشان دخترانه فرزانگان، دبستان دولتی پسرانه سروش، دبستان دولتی دخترانه شهید بهزادی، دبستان غیردولتی دخترانه راه رشد، متوسطه دوره اول غیردولتی دخترانه مهرورز، متوسطه دوره دوم دخترانه ماهور، متوسطه دوره دوم دولتی دخترانه هدی، متوسطه دوره دوم غیردولتی دخترانه روشنگر، دبیرستان دولتی پسرانه ابوریحان، دبستان غیردولتی پسرانه فجر دانش اشاره کردهمانگونه که ملاحضه می شود در شهرک غرب مراکز آموزشی بسیاری است که اگر شما تبلیغات تراکتی مخصوص آموزش دارید محل خوبی برای تبلیغات تراکتی است.

بخوانید:  پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

پخش تراکت آموزشگاه ها در شهرک غرب تهران آموزشگاه‌های مختلف زبان و هنری در رشته های متنوع نیز در این محله برای رفاه ساکنان آن تأسیس شده است. از جمله دانشگاه‌های این محله می‌توان به دانشگاه تربیت‌بدنی و دانشگاه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اشاره کرد که اگر تراکت مرتبط داشته باشید مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات تراکتی است.

پخش تراکت در متتمع تجارتی مجتمع‌های تجاری بسیاری در این محله برای رفاه حال ساکنان آن وجود دارد و از این لحاظ محله شهرک غرب یکی از محله‌های برتر در غرب تهران است. از برجسته‌ترین مجتمع‌های تجاری در این محله می‌توان به مرکز خرید میلاد نور، مجتمع تجاری گلستان و ایران زمین اشاره کرد همه این مراکز تجاری محبوب بوده و تعداد زیادی مشتری جذب خود می کنند و این فرست خوبی برای تبلیغات تراکتی است.

پخش تراکت در مراکز خرید شهرک غرب علاوه بر این مراکز، دیگر مراکز خرید شهرک غرب عبارت‌اند از مجتمع تجاری گل‌افشان، مجتمع تجاری لیدوما، مجتمع تجاری مهستان ، مجتمع تجاری ارم و مجتمع کامپیوتر شهرک غرب. برای تأمین مایحتاج روزانه خانوار نیز می‌توان به مرکز خرید شهروند و بازار میوه و تره‌بار مهستان مراجعه کرد. بسیاری از این مراکز تجاری در شهرک غرب علاوه بر خرید محلی برای تفریح و وقت‌گذرانی جوانان نیز محسوب می‌شود. از دیرباز مراکز خرید میلاد نور و گلستان جزو پاتوق‌های شبانه جوانان بوده است این محبوبیت این مراکز و پر رفت آمد بود آن برای تبلیغات تراکتی بسیار مفید است.

پخش تراکت در مراکز رفاهی تفریحی در ادامه امکانات رفاهی این منطقه باید به مراکز معتبر درمانی و بیمارستان‌های آن اشاره کنیم. در محله شهرک غرب بیمارستان‌هایی چون بیمارستان بهمن، بیمارستان لاله و بیمارستان آتیه وجود دارند. این بیمارستان­ها جزو برترین بیمارستان‌های خصوصی شهر هستند که خدمات آن‌ها با توجه به قشری که در محله سکونت دارند، از قیمت بالایی برخوردار است.

پخش تراکت در مراکز مختلف شهرک غرب علاوه بر این درمانگاه خیریه ریحانه، کلینیک و درمانگاه قدس، کلینیک شبانه‌روزی ماهان، کلینیک و درمانگاه تخصصی دندان حضرت ابوالفضل از جمله مراکز درمانی و درمانگاه‌های برجسته این محله هستند. همان‌طور که گفته شد محله شهرک غرب از نظر توزیع امکانات شهری در رتبه بالایی قرار دارد و ساکنان آن برای تأمین نیازهای خود مجبور به ترک محله و مراجعه به دیگر نقاط شهر نیستند.

پخش تراکت مخصوص حیوانات و دام پزشک برای حیوانات با توجه به امکانات این محله نمی‌توان وجود درمانگاه‌های مخصوص حیوانات و دامپزشکی‌های آن را نادیده گرفت. همچنین وجود داروخانه‌های بسیار در این محله نیز از دیگر ویژگی‌های متمایز شهرک غرب نسبت به دیگر محله‌های مشابه آن است.

پخش تراکت در مراکز تفریحی و بوستان های شهرک غرب بوستان‌ها و فضای سبز در کنار مراکز تفریحی ورزشی از دیگر امکاناتی است که یک محله خوب و استاندارد باید داشته باشد. از آنجا که شهرک غرب یکی از محله‌های با استاندارد بالای شهری است، دارای این امکانات است. شهرک غرب چه در نقشه و چه در تصاویر هوایی یکی از محله‌های سبز شهر است که بوستان‌ها و پارک‌های بسیاری در خود دارد.

پخش تراکت در بوستان فدک، بوستان ایران‌زمین، بوستان گلستان، بوستان بهشت، بوستان بنفشه، بوستان مدرس، بوستان هرمزان، بوستان مادر، بوستان زرافشان، بوستان کودک از جمله این مراکز است. همچنین این محله برای تأمین نیازهای فرهنگی ساکنان خود اقدام به احداث فرهنگسرای قانون، نگارخانه‌ی ابن‌سینا، نگارخانه دریا بیگی و کتابخانه کرده است.

پخش تراکت علاوه بر آن مجتمع ورزشی گلبانگ، مجموعه ورزشی النبی، باشگاه ورزشی انوش و مجتمع ورزشی تنیس قدس از جمله مجتمع‌های ورزشی برجسته در این محله هستند. کمتر محله‌ای در تهران را می‌توانید مانند محله شهرک غرب بیابید که اقدام به تأمین تمام مایحتاج ساکنان خود از جمله نیازهای فرهنگی و رفاهی کرده باشد و همه این عوامل باعث جذب مردم شده و پر رفت و آمد باشد و برای تبلیغات تراکتی بسیار مفید است.

تبلیغات تراکتی در شهرک غرب به صورت حرفه ای انجام می شود تراکت پخش کنان شرکت تراکتی آموزش دیده و روشهای مختلف تبلیغاتی را می دانند.شرکت تراکتی دارای تراکت پخش کن خانم و آقا بوده.

پخش تراکت در شرکت تبلیغاتی تراکتی با ارزان ترین قیمت ها بوده در این شرکت تراکت پخش کن ساعتی تراکت پخش کن روز مزد موجود بوده که تراکت های شما را به بهترین شکل ممکن پخش خواهند کرد.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی پخش تراکت در شهرک غرب و ایجاد هماهنگی با دفتر شرکت تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید:

تماس با ما

User Rating: 4.87 ( 5 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09904188428