خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت در پونک تهران تراکت پخش کن در پونک تهران

پخش تراکت در پونک تهران تراکت پخش کن در پونک تهران

پخش تراکت در پونک تهران تراکت پخش کن در پونک تهران تبلیغات تراکتی در پونک تهران توسط تراکت پخش کن های حرفه ای خانم و آقا پخش تضمینی تراکت پخش بدون دوریز .

شرکت تراکتی دارای تراکت پخش کنن ساعتی و روز مزد می باشد که پخش تراکت را به حرفه ای ترین صورت انجام می دهند .

تراکت پخش کن در پونک

برای داشتن یک تبلیغ موفق باید ابتدا شناخت کامل از جایی که قرار است تراکت ها در ان پخش شود داشت .

ابتدا به معرفی محله پونک می پردازیم که بدانیم در کدام منطقه تهران است و دست رسی به این منطقه چگونه است که تراکت ها در این منطقه چگونه پخش شود.

پونک نام یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین محله‌های مسکونی شمال غرب تهران است پونک بین دو منطقه تهران است  بخش عمده این محله در منطقه ۵ تهران واقع شده است و بخشی دیگر از آن در منطقه ۲ تهران قرار دارد. محله پونک بسیار پر طرفدار برای سکونت است دلیل آن  آب و هوای خوب و موقعیت مکانی عالی برمی‌گردد.

پخش تراکت در پونک تهران تراکت پخش کن در پونک تهران

محله پونک از غرب به جنت‌آباد و بزرگراه شهید ستاری، از شرق به دره پونک تهران و شهرک غرب که در انتها به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی می‌رسد، همسایه است.

همچنین می توان گفت که این محله از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ فیض و در انتها به بزرگراه شهید همت، محدود است. از دیگر همسایگان شمال غربی پونک می‌توان به خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری اشاره کرد. و یک بخش کوچکی از شهرک غرب نیز به دلیل مجاورتش با محله پونک جزوی از آن محسوب می‌شود.

می توان گفت که بزرگراه‌های بزرگ پونک راتقسیم کرده اند به پونک شمالی جنوبی و غربی و این محله را از مناطق دیگر جدا کرده اند .

استاندارد بالا، تازه ساخت بودن این منطقه بسیار مدرن و خیابان‌ها و کوچه‌های بسیار عریض، همگی دست به دست هم داده‌اند که محله جذابیت های زیادی داشته باشد و یکی از پر طرفدار ترین مناطق تهران بشمار آید.

می توان محله پونک را این گونه معرفی کرد که پونک به معنای کوچه‌های پونه که امروزه از خوش آب و هواترین مناطق شمال غرب تهران است، قبلا روستایی به نام ده پونک بوده که باغ‌های توت بسیاری زیبا و بزرگی را شامل می‌شده و علت نام‌گذاری‌اش نیز به دلیل وجود گل‌های پونه فراوان در کنار رودخانه بوده است.

بخوانید:  پخش تراکت به صورت حرفه ای در تمام مناطق تهران

و نیز برخی معتقدندکه  علت نامگذاری پونک، روستایی قدیمی به نام پوئینک بوده که بعد‌ها به ‌صورت عامیانه‌تر پونک نام گرفته است.

از جمله دلایلی که محله پونک تهران را به محله خوبی برای زندگی تبدیل کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب‌وهوای خوب
  • وجود مجتمع تجاری و اداری بوستان در محله پونک شمالی
  • وجود کوچه‌های پهن و بزرگ در پونک
  • وجود پارک‌های زیاد و فضاهای سبز در این منطقه که مانع از آلودگی هوا می‌شود و هوای دلچسب این منطقه .
  • بافت شهری نوساز و مقاوم‌تر نسبت به سایر مناطق تهران
  • آسان بودن دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی و دسترسی راحت به مرکز شهر

می توان پونک تهران را بیشتر یک منطقه مسکونی دانست و خیابان‌های چهارباغ و پارک، پونک را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده اند از جمله مناطق خوب مسکونی در پونک می‌توان به محله باغ فیض، بلوار کمالی پونک، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان زیتون، بلوار همیلا و بلوار عدل پونک تهران اشاره کرد.

پخش تراکت در پونک تهران تراکت پخش کن در پونک تهران

تماس با ما

پخش تراکت در پونک

وجود امکانات رفاهی مختلف در پونک، یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده است این محله پر طرفدار باشد و پر جمعیت که تراکم جمعیت بالا باعث نیاز مردم این منطقه ه خدمات بی شمار شود و شما می توانید در این محله خدمات و صنایع خود را به صورت گسترده تبلیغات کنید و بهترین نوع تبلیغات پیشنهادی شرکت تراکتی پخش تراکت است.

از مهم‌ترین مراکز آموزشی در این محله که می‌توان تراکت در انجا پخش شود عبارتند از  دانشگاه علوم و تحقیقات، مدرسه دخترانه صدرا نوین (واقع در گلستان شرقی)، مجتمع آموزشی بهاران (واقع در ایران زمین شمالی) و مدرسه پسرانه رهیار (واقع در سردار جنگل) اشاره کرد.

از جمله مهم‌ترین اماکن مذهبی محله پونک تهران می‌توان از بارگاه امامزادگان عین علی و زین علی نام برد. از  مراکز فرهنگی در این محله می‌توان به سرای محله پونک و پردیس سینمایی زندگی اشاره کرد.

از مراکز تجاری برجسته در پونک که می توان تراکت در انجا پخش کرد عبارتند از  مجتمع تجاری بوستان، پاساژ تیراژه و مجتمع مسکونی تجاری جام جم همت را نام برد.

از مهم‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های پونک تهران که شرکت تراکتی در انجا تراکت پخش کن ارسال می کند عبارتند از  کافه سرای عربی والد، لیو کافه، کافه تیراژه، کافه قانون، کافی شاپ نارنج، کافه ژو و رستوران سنتی باران و طاها اشاره کرد.

بخوانید:  پخش تراکت در سراسر تهران

پخش تراکت در پارک نهج البلاغه پونک تهران

بوستان نهج البلاغه که در محله پونک جنوبی واقع شده است، بیش از ۳۵ هکتار مساحت دارد و در دره فرحزاد بنا شده است. از آنجا که این پارک در کنار رودخانه و در شیب اطراف آن قرار دارد، بخش‌های مختلف پارک به شکل طبقاتی بالای هم و در امتداد مسیر این رودخانه واقع‌ شده‌اند.

از مهم‌ترین امکانات پارک نهج البلاغه می‌توان به مسجد، پارکینگ ۷۵۰ واحدی، ۴۰ سرویس بهداشتی، فضاهای جانبی برای استراحت خانواده‌ها و سه مجموعه بازی برای کودکان اشاره کرد.

پخش تراکت در سرزمین عجایب تیراژه محله پونک تهران

سرزمین عجایب تیراژه در محله پونک جنوبی واقع شده است. دو طبقه آخر مرکز خرید تیراژه ۱، محلی برای شادی، بازی و تفریح کودکان است.

وسایل بازی این سرزمین عجایب، به قدری متنوع و گوناگون هستند که همه از دیدن آن‌ها متعجب می‌شوند. در این شهربازی علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می‌توانند از وسایلی مانند ماشین کوبنده، بولینگ و دستگاه‌های شبیه ساز استفاده کنند و اوقات خوشی را در کنار فرزندانشان بگذرانند.

جذابیت این مکان تفریحی باعث پر رفت آمد شدن آن می باشد و همین موضوع باعث می شود که براحتی بتوان در  جلوی درب ورودی یا خروجی تبلیغات تراکتی مربوط به کودکان را انجام داد.

سایت پرواز پاراگلایدر پونک

سایت پرواز پاراگلایدر در انتهای خیابان سیمون بولیوار واقع شده است و مختص افرادی است که علاقه زیادی به پرواز دارند. حتی اگر پرواز بلد نباشید، یک مربی ماهر در طول مسیر شما را همراهی میکند و اگر دلتان میخواهد پرواز را بیاموزید، می‌توانید در کلاس‌های آموزشی این مرکز ثبت‌نام کنید تا در پرواز انفرادی با پاراگلایدر ماهر شوید و به ‌تنهایی به اوج آسمان پرواز کنید.

پخش تراکت در پارک فراز محله پونک تهران

پارک فراز که در حاشیه بزرگراه ستاری واقع شده است، از نظر محوطه‌سازی و نورپردازی چیزی از پارک نهج‌البلاغه کم ندارد. تفریحات ثابت خانواده‌هایی که به این پارک میرند دوچرخه سواری و بدمینتون است. این پارک در جشن‌های ملی و مذهبی محلی برای برگزاری جنگ‌ها و تئاترهای شادی است.

تراکت پخش کن در صادقیه تهران پخش تراکت در صادقیه تهران

مسیرهای دسترسی به پونک

برای داشتن تبلیغات بهتر است که دست رسی ها را در نظر گرفت تا بدنید مشتریان شما از کدام مسیر راحت تر به شما دست رسی خواهند داشت و بر اساس این دست رسی ها تبلیغات گسترده انجام دهید در پونک ایستگاه‌های بی آر تی و خطوط تندرو اتوبوس رانی وجود دارد.

بخوانید:  پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

علاوه بر این در پونک از طریق ایستگاه‌های تاکسی می‌توان به تمام نقاط شهر دسترسی پیدا کرد. از مهم‌ترین بزرگراه‌هایی که دسترسی خوبی برای محله پونک تهران ایجاد کرده اند می‌توان به بزرگراه اشرفی اصفهانی در غرب، بزرگراه‌ هاشمی رفسنجانی در شمال و بزرگراه همت در جنوب اشاره کرد.

بهتر است که توجه کنید پونک مترو ندارد و دسترسی به میدان پونک با مترو از طریق ایستگاه صادقیه ممکن است.

پونک یک منطقه بیشتر مسکونی است و تبلیغات در منطقه مسکونی بسیار متفاوت از مناطق تجاری است. بهتر است که تبلیغات تراکتی در محله پونک به صورت بسیار گسترده انجام گیرد و به همین دلیل باید تعداد بیشتری تراکت چاپ کنید زیرا در منطقه مسکونی تعداد کسانی که به نیاز مند خدمات و مهارت و یا صنعت شم باشند بی شمارند .

پخش تراکت در پونک تهران تراکت پخش کن در پونک تهران

و شما تنها با یک تبلیغات تراکتی می توانید مشتریان بیشماری به دست بیاورید و تبدیل به برند شوید.

تبلیغات بهتر است که مداوم باشد و در چند مرحله انجام شود تا در بین مردم محبوب تر شوید تبلیغات تراکتی بهتر است به صورت دوره ای و در چند مرتبه انجام شود .

تبلیغات تراکتی بهتر است در جاهای تجاری به این صورت باشد که تراکت پخش کن در یک جا به صورت ثابت به ایستد و تراکت ها را به دست عابرین که برای خرید یا تفریح به آن مراکز می آیند داده شود.

طرح و متن خوب تراکت هم باعث می شود که مردم تراکت را مطالعه نکنند و اگر نیاز به صنعت یا حرفه شما داشته باشند تبدیل به مشتری شما شوند.

شرکت تراکتی دارای سالها تجربه در امر تبلیغات تراکتی بوده و دارای تراکت پخش کن خانم و آقای ماهر و باتجربه در امر تبلیغات باشند.

پخش تراکت تضمینی بوده و مطمعا باشید که تراکت های شما دور ریزی نخواهد داشت. پخش تراکت با ارزان ترین قیمت در پونک تهران انجام خواهد گرفت.

برای دریافت اطلاعات از هزینه پخش تراکت و چگونگی ارسال نیرو به پونک تهران  و ایجاد هماهنگی با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرماید.

با ما تماس بگیرید:

تماس با ما

 

اینستاگرام تراکتی

 

User Rating: 4.93 ( 4 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09904188428