خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت در سیدخندان تهران تراکت پخش کن در سیدخندان تهران

پخش تراکت در سیدخندان تهران تراکت پخش کن در سیدخندان تهران

پخش تراکت در سیدخندان تهران تراکت پخش کن در سیدخندان تهران

سید خندان نام چهار راهی در تهران است.

پل سیدخندان مرز میان منطقه ۷ و منطقه ۳ شهرداری تهران بر روی این چهار راه واقع شده‌است.

سیدخندان نام یکی از محلات نسبتا قدیمی شهر تهران است، محله‌ای که دسترسی مناسبی به اکثر نقاط شهر تهران دارد. وجود مراکز خرید متنوع و از طرفی مراکز فرهنگی مانند فرهنگسرای ارسباران باعث شده این محله به یکی از محلات شناخته شده و محبوب تهرانیها تبدیل شود.

پخش تراکت توسط شرکت تبلیغاتی تراکتی در تهران این شرکت دارای تراکت پخش کن خانم و آقای ماهر و آموزش دیده در امر پخش تراکت می باشد.پخش تراکت تضمینی بدون دورریز پخش با کمترین هزینه در سیدخندان تهران

پخش تراکت در سیدخندان تهران تراکت پخش کن در سیدخندان تهران

پخش تراکت درمحله سیدخندان

برای این که یک پخش تراکت حرفه ای داشته باشیم ابتدا باید یک شناخت کلی از منطقه ای که قرار است تراکت ها در انجا پخش شود داشته باشیم .

زیرا پخش تراکت به روشهای مختلفی انجام میشود که هر روش مناسب برای مکانها و جاهای خواست خود داست مثلا پخش تراکت در مناطق مسکونی متفاوت از مناطق تجاری ست.

محله سیدخندان در منطقه ۷ شهرداری تهران و تقریبا شمال شرقی تهران واقع شده است. این محله از شمال با بزرگراه رسالت، از جنوب با ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران، از غرب با خیابان سهروردی شمالی و از شرق با بزرگراه صیادشیرازی همسایه می‌باشد.

این محله از محلات نسبتا قدیمی شهر تهران است و بافت غالب خانه‌ها در آن قدیمی می‌باشد. همان‌طور که در تمام مناطق تهران شاهد افزایش ساخت‌و ساز و مدرن شدن هستیم. این اتفاق در این محله هم افتاده است و هر سال بر تعداد آپارتمان‌های نوساز و چندطبقه افزوده می‌شود. بد نیست بدانید که این محله دسترسی مناسبی به مراکز فرهنگی دارد و در واقع یکی از محلات فرهنگ شهر تهران به شمار میرود.

قدمت محله‌ سیدخندان به زمان ناصرالدین شاه برمیگردد، در گذشته سیدخندان روستای خوش آب و هوایی بوده است که با توسعه شهرنشینی از میزان فضای سبز آن کم شده و به بافت شهری تبدیل شده است. ارزیابان قدمت تاریخی این محله را ۱۵۰ سال تخمین زده‌اند.

بخوانید:  پخش تراکت کافی شاپ در تهران

در مورد نام این محله هم خوب است در جریان باشید؛ آنطور که در منابع مختلف آمده است سیدخندان نام پیرمرد نیکوسرشتی بوده که در گذشته در این محله زندگی میکرده و به واسطه‌ی پیشگویی هایش در مورد آینده شهرت داشته است.

آنطور که عنوان شده این سید پاک نهاد هر زمان که از بیابانهای اطراف ایستگاه سید خندان عبور میکرده، در حالی که به نظر می رسید صفحه ای از آینده را جلو چشم آورده، با صدای بلند می خندیده است. به احترام این پیرمرد روشن ضمیر این منطقه را “سید خندان” نامیده اند.

در مصاحبه با شخص دیگری به نام سجادی نژاد،روایتی دیگر نیز در رابطه با سیدخندان عنوان شده است که این فرد ارمنی بوده و نوادگان او در حال حاضر در محله زرگنده زندگی می کنند.

پخش تراکت در خیابان پاسداران تهران تراکت پخش کن در شریعتی تهران

تاثیر دسترسی به سید خندان در تبلیغات تراکتی

شهر شلوغ و پرترافیکی مثل تهران خیلی مهم است که مشتریان شما بدانند که از چه مسیرهای به شما میتوانند دستری داشته باشند.

و بهتر است که تبلیغات در محله ها و جاهای صورت گیرد که مشتریان شما به شما دستری داشته باشند.

سیدخندان یکی از محلات خوش مسیر تهران به حساب می اید، زیر پل سیدخندان یک پایانه‌ی تاکسیرانی وجود دارد که به اکثر نقاط تهران تاکسی دارد. علاوه بر آن در نزدیکی همین پل پایانه‌ی اتوبوسرانی وجود دارد و بی ارتی ها مسافران را جابجا می‌نمایند.

همچنین در مورد استفاده از مترو لازمست بدانید که این منطقه ایستگاه مترو ندارد، اما ایستگاه‌های شهید بهشتی، مصلی و سهروردی به آن نزدیک هستند و دسترسی مناسبی دارند. ضمنا در مورد استفاده از خودروی شخصی نیز لازم است بدانید که معمولا محله‌ سیدخندان ترافیک زیادی دارد، این ترافیک در خیابانی مانند خیابان جلفا به دلیل وجود فرهنگسرای ارسباران سنگین تر می‌شود.

پخش تراکت در سیدخندان تهران تراکت پخش کن در سیدخندان تهران

تماس با ما

پخش تراکت در مراكز آموزشي و فرهنگي سیدخندان

تعدادی از مراکز آموزشی محله‌ سیدخندان ؛ که نیازهای آموزشی ساکنان محله را رفع می‌نمایند در ادامه نام برده‌ایم؛

  • دبیرستان شهید حداد عادل واقع در میدان کتابی، خیابان جلفا
  • دبیرستان کار و دانش غیرانتفاعی دخترانه تلاش در خیابان شریعتی، خیابان اذرشهر
  • مدرسه پسرانه شهید واقع در میدان کتابی،خیابان ارسباران
  • مدرسه پسرانه قدس در خیابان شریعتی، بعد از پل سیدخندان
  • مدرسه دخترانه دولتی سجادیه واقع در میدان کتابی، خیابان جلفا
بخوانید:  تبلیغات کاغذی در تهران

ضمنا دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در نزدیکی این محله واقع شده است. آموزشگاه زبان ایرانمهر واقع در ضلع شمال شرقی پل سید خندان و آموزشگاه بامداد دانش نیز به علاقمندان زبان در این محله ارائه خدمات میدهند.

پخش تراکت در مراکز خرید سید خندان

پخش تراکت در مراکز معروف و اصلی سید خندان توسط تراکت پخش کننان شرکت تراکتی مرکز خرید اندیشه در خیابان قندی سهروردی یکی از پاساژهای معروف تهران است و در محله سیدخندان واقع شده است.

در کل اگر گذرتان به این محله افتاده باشد، مغازه های بسیاری را می بینید که علاوه بر برطرف کردن نیاز ساکنین محله، محل خرید مشتریان فرامحله ای نیز هستند. ضمنا بسیاری از برندهای مطرح در این محله نمایندگی دارند.کافیست کمی در خیابانهای سیدخندان قدم بزنید و تعداد زیاد فروشگاه و بوتیک های این محله را ببینید.

پخش تراکت در مراکزمذهبی و اداری تجاری سید خندان

از مراکز مذهبی اصلی این محله می‌توان به مسجدهای حضرت ولیعصر واقع در خیابان عراقی، خیابان سیف، مسجد امام جعفر صادق بالاتر از پل سیدخندان و مسجد جامع محمدیه واقع در بزرگراه رسالت، سید خندان، خیابان دبستان اشاره کرد.

 

در محله سیدخندان چند مرکز درمانی از جمله درمانگاه دندانپزشكی شبانه‌روزی پرديس واقع در خیابان شریعتی به سمت شمال، بعد از پل سیدخندان، مركز پزشكی هسته‌ای سيد خندان ۱۱۰ در خیابان شریعتی به سمت شمال، بعد از پل سیدخندان، درمانگاه شبانه ‌روزی دكتر حقيقت‌فر واقع در زیر پل سیدخندان وجود دارند. همچنین تعدادی زیادی از پزشکان مطرح در ساختمان پزشکان سینا، بعد از پل سیدخندان مطب دارند.

ضمنا نام چند داروخانه در ادامه آورده شده است: داروخانه شبانه روزی حقیقت فرد واقع در خیابان شریعتی، ضلع شمال غرب پل سیدخندان، کوچه هوشیار، داروخانه خندان واقع در خیابان دکتر شریعتی، بعداز پل سیدخندان و داروخانه آزادگان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، بلوار مجتبایی، خیابان پاکروان.

بخوانید:  پخش لیبل در تهران پخش تراکت آویز در تهران

دادسرای ناحیه نوزده تهران واقع در خیابان دبستان، انتهای کوچه آریان محمودی و ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سید خندان  دو مرکز دولتی شاخص در محله‌ سیدخندان هستند.

پخش تراکت در اماکن تفریحی و ورزشی محله سیدخندان

این محله میزبان چند مرکز فرهنگی از جمله موسسه فرهنگی ايران سنجش، گالری هنر در خیابان ارسباران و از همه مهمتر فرهنگ‌سرای ارسباران در میدان کتابی، خیابان جلفا، خیابان ارسباران است.

علاقمندان به ورزش هم میتوانند از باشگاه ورزشی شهيد صياد شيرازی واقع در ميدان کتابي، خيابان جلفا، انتهاي قناري غربي و باشگاه شارمین در خيابان شريعتي به سمت شمال، بعد از پل سيد خندان استفاده کنند.

باشگاه ورزشی شركت نفت هم در خيابان شريعتي، بعد از پل سيد خندان قرار گرفته است. دیگر مکان فرهنگی تاریخی سیدخندان موزه رضا عباسی  روبه روی دانشگاه خواجه نصیر می‌باشد

پخش تراکت در سیدخندان تهران تراکت پخش کن در سیدخندان تهران

پخش حرفه ای تراکت در سید خندان تهران توسط تراکت پخش کنان شرکت تبلیغاتی تراکتی .

پخش تراکت به روشهای گوناگون در سید خندان تهران پخش تراکت توسط تراکت پخش کن ثابت به این صورت است که تراکت پخش کن به صورت ثابت در یک مکان می استاد و تراکت ها را به دست مشتریان می دهد .

در این روش اکثرا تراکت پخش کن در یک مکان عمومی پر رفت آمد می استاد و تراکت ها را به دست مشتریان می دهد.

این که تراکت پخش کن کجا به ایستاد و تراکت ها را چگونه و به چه روشی پخش کند به عهده کارفرما است ولی شرکت تراکتی به علت داشتن جربه بال در امر تبلیغات تراکتی به مشتریان خود مشاوره در نحوه و روش و ساعت پخش تراکت میدهد.

با تبلیغات تراکتی برند بودن را تجربه کنید.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال تراکت پخش کن و ایجاد هماهنگی لازم با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید:

تماس با ما

 

 

User Rating: 4.85 ( 2 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132