خانه »» پخش تراکت در تهران »» شرایط پخش تراکت در تهران

شرایط پخش تراکت در تهران

شرایط پخش تراکت در تهران

در دنیای امروزی برای این که بتوانید دیده شوید و فروش بالا داشته باشید بهتر است که تبلیغات داشته باشید.

تبلیغات با روشهای مختلف  انجام می گیرد ولی بهترین روش و کاربردی ترین روش می توان گفت همان پخش تراکت است.

زیرا تبلیغات تراکتی هم ارزانتر است و هم زود بازده.

ولی برای این که ما زودتر از تبلیغات تراکتی جواب بگیریب بهتر است که مرحله به مرحله شرایط و قواعد را طی کنیم تا یک تراکت عالی و با موفقیت چشمگیر داشته باشیم.

این شرایط را می توان به سه قسمت مهم و اساسی تقسیم کرد

شرط اول طراحی تراکت است

شرط دوم چاپ با کیفیت تراکت است.

شرط سوم پخش اصولی و درست تراکت است.

هر کدام از این شروط باید برای داشتن تراکت موفق با بازخورد عالی مهم و اساسی است که باید هر ستای آنها را رعایت کنید.

شرایط پخش تراکت در تهران

شرط اول شرط طراحی تراکت

بهتر است که طراحی تراکت ها را به طراحان ماهر و آشنا با موضوع طراحی تبلیغاتی بسپارید.

ولی بهتر است که این نگات را در رابطه با طراحی تراکت ها بدانید و رعایت کنید.

تراکت یکی از ایده آل ترین و موثرترین روش های تبلیغات محسوب می شود. شما توسط تراکت می توانید در حجم بالا و با هزینه کم خدمات و محصولات خودتان را معرفی کنید.

خیلی مهم است که در طراحی تراکت تبلیغاتی یک سری نکات و اصول را راعایت کنیم تا تراکت ما به اندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد تا بتواند مخاطب را به جذب پیام و مطالعه وادار کند.

بنابراین طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود تا با خیال آسوده تبلیغاتی مطمئن و با بازده ای بالا داشته باشید.

گسترش روزافزون رقابت‌های تبلیغاتی در صنایع گوناگون موجب شده است تا طراحان حرفه‌ای بیش از پیش به دنبال نمونه تراکت‌ تبلیغاتی‌ خاص و جذاب باشند. بدین

ترتیب با گرفتن ایده های متنوع، قادر به خلق و طراحی تراکت‌های خلاقانه خواهند بود.شرایط پخش تراکت در تهران

تماس با ما

تصاویر مناسب در تراکت تبلیغاتی

همیشه تصاویر تاثیر به سزایی در طراحی تراکت دارند شما می توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت نظر مشتری را جلب کنید و اثربخشی بیشتری در مخاطب خود ایجاد نمایید.

تیتر خوب

باید در تیر دقت و سلیقه بسیر زیادی به خرج دهید انتخاب یک تیتر ضعیف می تواند موفقیت تراکت شما را بسیار کاهش دهد پس برای پیدا کردن یک عنوان مناسب، خوب فکر کنید.

عنوان را مرتبط با کسب و کارتان انتخاب کنید. خواننده باید با خواندن تیتر از محتوای تراکت آگاه شود. این دقیقا همان هدف اصلی است.

بخوانید:  قیمت پخش تراکت در تهران | هزینه تعدادی و ساعتی

استفاده از فونت خوانا

باید حتما متن تراکت را بتوان به راحتی خواند فونت نوشته ها را به گونه ای انتخاب کنید که خوانا و مناسب با شرایط کاری و کسب و کارتان باشد. در طراحی تراکت از ۲ نوع فونت مختلف استفاده نکنید.

شناسایی مخاطبین

جامعه هدفتان را بدقت شناسایی کنید توجه داشته باشید که پیام و چگونگی گفتار خود را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید.

شناسایی جامعه هدف نیازمند صرف زمان کافی است تا بتوانید به خوبی تبلیغات و پیام خود را بگوش افرادی که می توانند خریدار محصول و یا استفاده از خدمات شما باشند برسانید.شرایط پخش تراکت در تهران

برجسته کردن مزیت ها و تخفیف های ویژه

مزیت های مهم کسب و کار خود را بیان کنید با این کار نسبت به رقبا خاص تر دیده می شوید طوری که مشتریان می توانند شما را انتخاب کنند و کوچکترین تردیدی به خود راه ندهند. در صورتی که محصول یا خدمات شما تخفیف ویژه ای دارد آن را برجسته کنید و مشتری را به خرید و تماس جلب کنید.

محتوای مختصر و مفید

متن تراکت را کوتاه و مفید بنویسید و چند بار آن را بازخوانی کنید تا مطمئن شوید که مطالب را به درستی انتخاب کرده اید و مشتری به راحتی می تواند پیام شما را دریافت کند. از وجود هرگونه اشتباه و غلط املایی آگاه شوید زیرا یک اشتباه نگارشی و املایی غیر قابل جبران است و تراکت شما را بی ارزش می کند.

شرط دوم توجه به اصول چاپ

برای چاپ تراکت همان قدر که طراحی تراکت هم بود چاپ راکت مهم است که چند نمونه از این نکات را در اینجا بیان می کنیم .که بهتر است همه این نکات را مورد توجه داشته باشید و رعایت کنید تا در تبلیغات تراکتی موفق شوید.

حالت‌های رنگی Color Modes

بهتر است بدانید اشتباه بسیاری از طراحان استفاده از مد رنگی RGB می باشد.

سیستم رنگی RGB  که از رنگ های قرمز ( Red)، سبز (Green)، آبی (Blue) تشکیل شده است و بهتر است بدانید که در صفحات نمایش الکترونیکی، مانیتورها، تبلت ها و گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمت رنگی CMYK که مخفف چهار رنگ: زرد (Yellow)، سرخابی (Magenta)، فیروزه ای (Cyan) و رنگ مشکی (Black) می‌باشد، این مُد رنگی برای کارهای چاپی استفاده می‌شود. بدین ترتیب برای چاپ تراکت نیز از این مد رنگی استفاده می‌گردد.

فرمت فایل در خروجی چاپ

فایل طراحی شده توسط شما تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد.

بخوانید:  پخش تراکت در منطقه شهرک غرب تهران

توجه داشته باشید که شما می توانید کارهای چاپی خود  را با یکی از فرمت‌های ذخیره‌سازی TIFF, PDF, JPEG ذخیره و برای چاپ ارسال کنید.

مناسب‌ترین ساختار برای چاپخانه و جلوگیری از تغییرات ناخواسته، فرمت PDF می‌باشد.

در این ساختار کیفیت تصاویر حفظ شده و  تغییری در نوشته ها ایجاد نمی شود.

تماس با ما

 سایز تراکت

اندازه‌ی کاغذ تراکت بر مبنای استانداردهای مشخصی تعیین می‌شود. این اندازه‌های استاندارد از بزرگ به کوچک شامل A6 ،A5 ،A4، A3 و A7 است.

در این میان کاغذهای A6 و A5 از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. علت این امر نیز اندازه‌ی متوسط و قیمت مناسب آن‌ها است.

پس از این دو سایز A6 و A5، کاغذهای رایج A4 قرار دارند که دارای طول ۲۹۷ و عرض ۲۱۰ میلی‌متر هستند. حال اگر این اندازه‌ها را به ترتیب کوچک کنیم به سایز ۱۰۵ در ۷۴ میلی‌متر خواهیم رسید که دقیقا همان اندازه‌ی کاغذ A7 است.

کاغذهای A3 نیز با سایز ۴۲۰ در ۲۹۷ میلی‌متر برای تراکت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است بجز کاغذهای سری A، تراکت‌ها را می‌توان به صورت کاغذهای DL (که به اندازه‌ی یک سوم کاغذ A4 و در سایز پاکت‌های ملخی‌ به صورت ۹۹ در ۲۱۰ میلی‌متر هستند) و کاغذهای مربعی نیز چاپ کرد.

در زمینه اندازه‌ی کاغذ انتخابی، توجه به موضوع تراکت و حجم اطلاعاتی که می‌خواهید از این طریق به مخاطب انتقال دهید بسیار مهم است.

همچنین بهتر است اندازه‌ی کاغذ شما طوری باشد که به راحتی توسط مخاطب نگهداری شود؛ و با یک تای ساده در جیب یا کیف او قرار بگیرد.

جنس کاغذ تراکت

بهتر است که بدانیدکاغذ تراکت به طور معمول از دو جنس کاغذ تحریر یا گلاسه انتخاب می‌شود.

کاغذهای تحریر همان کاغذهای معمولی هستند که برای نوشتن مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاغذهای گلاسه نیز آن دسته از کاغذهای براقی هستند که احتمالا آن‌ها را در پوسترها و برگه‌های تبلیغاتی مهم دیده‌اید.

در این بین معمولا انتخاب بین این دو نوع جنس کاغذ بیش از هر چیز به میزان بودجه شما برمی‌گردد. گرچه شکی در این موضوع وجود ندارد که یک تراکت با کاغذ گلاسه از کیفیت، زیبایی و جذابیت بیشتری برخوردار است.

تفاوت اساسی کاغذ تحریر و گلاسه، در متخلخل بودن کاغذ تحریر و نفوذناپذیری کاغذ گلاسه در برابر رنگ است. این موضوع به راحتی با نگاه کردن و دست کشیدن روی کاغذ مشخص است. کاغذ تحریر، دارای جنسی زبرتر و نوعی بافت است. همچنین رنگ دستگاه چاپ در آن نفوذ می‌کند. در نتیجه تصاویر روی آن مات و کدر بوده و به براقی کاغذ گلاسه نیستند.

بخوانید:  چاپ ارزان تراکت و پخش تراکت در همه نقاط تهران

در مقابل، کاغذ گلاسه سطحی صاف و براق دارد که رنگ به‌جای نفوذ در آن روی آن می‌نشیند. بدین تریتیب نتیجه‌ی نهایی کار شفاف‌تر،شرایط پخش تراکت در تهرانشرایط پخش تراکت در تهران درخشان‌تر و زیباتر جلوه می‌کند.

گرماژ تراکت

در مبحث کاغذ، مسئله‌ی گرماژ، یک روش محاسبه کلی دارد. به عنوان مثال وقتی می‌گوییم کاغذ تحریر ۷۰ گرم است؛ یعنی هر کاغذ تحریر ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی‌متری، ۷۰ گرم وزن دارد. طبیعی است که هرچقدر گرماژ کاغذ مدنظر شما بیشتر باشد؛ آن کاغذ ضخیم‌تر و البته گران‌تر است. کاغذهای تحریر موجود در بازار به‌طور معمول ۷۰، ۸۰ و ۱۰۰ گرمی هستند. هرچند گرماژهای متنوع دیگری نیز در همین حدود وجود دارد. همچنین کاغذهای گلاسه موجود در بازار به طور معمول ۲۰۰ و ۲۵۰ گرمی هستند؛ البته در این مورد هم تنوع بیشتری وجود داشته و از نمونه‌های ۸۰ تا ۳۵۰ گرمی می‌توان بهره برد.در نهایت دقت کنید که کاغذهای گلاسه به صورت براق یا مات و یک رو یا دو رو ارائه می‌شوند.

 

روکش تراکت

شاید تا به حال استفاده از روکش برای کارت ویزیت را شنیده باشید. جالب است بدانید که برای جذابیت و محافظت بیشتر تراکت نیز می‌توان از روکش‌های مخصوص نیز بهره برد. یکی از بهترین روکش‌ها برای تراکت، روکش سلفون است. این روکش، در انواع سلفون مخملی، مات و براق مورد استفاده قرار گرفته و استحکام و دوام تراکت را بالا می‌برد.

شرایط پخش تراکت در تهران

شرکت پخش تراکت

همان طور که چند بار در این مقاله اشاره کردم، طراحی و و چاپ تراکت  روش پخش، سه شرط اصلی و  عوامل مهم در موفقیت تبلیغات به وسیله تراکت می باشند. بحث طراحی که مبحثی جداست و شما باید از ابتدا حواستان باشد که یک تراکت زیبا و شکیل طراحی کنید تا توجه مردم را جلب کند؛ اما اگر می خواهید شیوه های پخش تراکت شما هم موثر باشد و اتفاقات خوبی را رقم بزنید، باید کار را بسپارید به کاردان!

قطعاً افراد و شرکت هایی که تجربه بالایی در توزیع برگه های تبلیغاتی دارند، می توانند برایتان بازدهی بیشتری گرفته و شما را به هدف خود برسانند. شرکت تبلیغاتی ما هم یکی از همین شرکت هاست که آماده کمک در پخش تراکت های تبلیغی شماست و می تواند مسئولیت آن را به طور کامل بر عهده بگیرد.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال تراکت پخش کن و ایجاد هما هنگی با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

 

 

 

User Rating: 5 ( 2 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132