خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت در پردیس | تراکت پخش کن

پخش تراکت در پردیس | تراکت پخش کن

پخش تراکت در پردیس | تراکت پخش کن

مجموعه تراکتی در شهر جدید پردیس نیز خدمات پخش تراکت ارائه میدهد

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

پخش تراکت در پردیس

پَردیس مرکز شهرستان پردیس یکی از نوین شهرهای ایران است که برای اسکان سرریز جمعیت تهران ساخته شده است. نوین شهر پردیس در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. شهرستان پردیس، نخست در آذر ماه ۱۳۹۱ متشکل از بخش‌های بومهن و جاجرود در تابعیت استان تهران ایجاد شد. تصویب تشکیل شهرستان پردیس در جلسه هیئت دولت، بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و استانداری تهران و در راستای سومین سفر استانی رئیس‌جمهور به تهران صورت پذیرفت. براین اساس پردیس پانزدهمین شهرستان استان تهران شد.

بخوانید:  پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

شهرستان پردیس با مساحت ۲۷۶ کیلومترمربع از ۵۵ آبادی، روستا، نواحی کارگاهی، مناطق زراعی و دو شهر پردیس و بومهن تشکیل‌شده است. محدوده جغرافیایی این شهرستان از روستای «تلو» در «سرخه حصار» آغازشده و تا انتهای بخش بومهن ادامه دارد. مطابق تقسیمات کشوری این شهرستان دارای دو بخش (بومهن و جاجرود) بوده و از دو شهر پردیس و بومهن متشکل شده است.

بخوانید:  پخش تراکت آویز دستگیره درب در تهران

شهرستان ۲۰۰ هزار نفری پردیس از غرب با تهران، از شرق با شهرستان دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با شهرستان پاکدشت دارای مرز مشترک است. این شهرستان با آغاز اجرای طرح‌های مسکن مهر به یکی از قطب‌های اجرای این پروژه ملی در کشور و استان تهران تبدیل شد. بر اساس اعلام مسئولان امر، تا پایان سال ۹۲ جمعیت شهر پردیس از شهرستان پردیس با واگذاری واحدهای مسکونی این پروژه ملی به ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد.

بخوانید:  پخش تراکت با کمترین هزینه

User Rating: 5 ( 2 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132