خانه »» طراحی تراکت تهران »» نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

مجموعه تراکتی خدمات طراحی کارت ویزیت به قیمت مناسب را برای مشتریان خود ارائه می دهد و در کمترین زمان کارت ویزیت مورد نظر موسسات و شرکت ها و تمامی مشاغل را در رنگ و ساختار سازمانی طراحی می نماید. و شما دوبار حق اصلاح دارید تا به کیفیت مورد نظرتان برسید. کارت ویزیت یکی از موارد مهم در هر کسب و کاری میباشد و از این جهت یک طراحی مناسب می تواند مشتریان پایدارتری برای شما داشته باشد و در بلند مدت مشتریان شما را نگه دارد و نیز توسعه دهد

نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

نمونه کارت ویزیت طراحی شده برای موسسه حقوقی حسام نواب صفوی

 

تماس با ما:

تماس با ما

نکات کلیدی در طراحی تراکت تبلیغاتی

تراکت یکی از ایده آل ترین و موثرترین روش های تبلیغات محسوب می شود. شما توسط تراکت می توانید در حجم بالا و با هزینه کم خدمات و محصولات خودتان را معرفی کنید.

خیلی مهم است که در طراحی تراکت تبلیغاتی یک سری نکات و اصول را راعایت کنیم تا تراکت ما به اندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد تا بتواند مخاطب را به جذب پیام و مطالعه وادار کند. بنابراین طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود تا با خیال آسوده تبلیغاتی مطمئن و با بازده ای بالا داشته باشید.

بخوانید:  نمونه تراکت طراحی شده برای گالری لباس | طراحی سریع و ارزان تراکت

گسترش روزافزون رقابت‌های تبلیغاتی در صنایع گوناگون موجب شده است تا طراحان حرفه‌ای بیش از پیش به دنبال نمونه تراکت‌ تبلیغاتی‌ خاص و جذاب باشند. بدین ترتیب با گرفتن ایده های متنوع، قادر به خلق و طراحی تراکت‌های خلاقانه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:   تراکت تبلیغاتی چیست و مهمترین مزایای استفاده از آن کدام است؟

تصاویر مناسب در تراکت تبلیغاتی

تصاویر تاثیر به سزایی در طراحی تراکت دارند شما می توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت نظر مشتری را جلب کنید و اثربخشی بیشتری در مخاطب خود ایجاد نمایید.

تیتر خوب

انتخاب یک تیتر ضعیف می تواند موفقیت تراکت شما را بسیار کاهش دهد پس برای پیدا کردن یک عنوان مناسب، خوب فکر کنید. عنوان را مرتبط با کسب و کارتان انتخاب کنید. خواننده باید با خواندن تیتر از محتوای تراکت آگاه شود. این دقیقا همان هدف اصلی است.

بخوانید:  نمونه طراحی تراکت

استفاده از فونت خوانا

فونت نوشته ها را به گونه ای انتخاب کنید که خوانا و مناسب با شرایط کاری و کسب و کارتان باشد. در طراحی تراکت از ۲ نوع فونت مختلف استفاده نکنید.

شناسایی مخاطبین

جامعه هدفتان را بدقت شناسایی کنید. پیام و چگونگی گفتار خود را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید. شناسایی جامعه هدف نیازمند صرف زمان کافی است تا بتوانید به خوبی تبلیغات و پیام خود را بگوش افرادی که می توانند خریدار محصول و یا استفاده از خدمات شما باشند برسانید.

برجسته کردن مزیت ها و تخفیف های ویژه

مزیت های مهم کسب و کار خود را بیان کنید با این کار نسبت به رقبا خاص تر دیده می شوید طوری که مشتریان می توانند شما را انتخاب کنند و کوچکترین تردیدی به خود راه ندهند. در صورتی که محصول یا خدمات شما تخفیف ویژه ای دارد آن را برجسته کنید و مشتری را به خرید و تماس جلب کنید.

به عنوان مثال این تراکت دارای پالت رنگی آبی با اشکال هندسی است که تخفیف در این طرح به مناسبت سال نو به خوبی جلب نظر می کند.

بخوانید:  مراحل اصلی کار طراحی تا چاپ تراکت
برجسته کردن تخفیف

محتوای مختصر و مفید

متن تراکت را کوتاه و مفید بنویسید و چند بار آن را بازخوانی کنید تا مطمئن شوید که مطالب را به درستی انتخاب کرده اید و مشتری به راحتی می تواند پیام شما را دریافت کند. از وجود هرگونه اشتباه و غلط املایی آگاه شوید زیرا یک اشتباه نگارشی و املایی غیر قابل جبران است و تراکت شما را بی ارزش می کند.

حالت‌های رنگی Color Modes

اشتباه بسیاری از طراحان استفاده از مد رنگی RGB می باشد. سیستم رنگی RGB  که از رنگ های قرمز ( Red)، سبز (Green)، آبی (Blue) تشکیل شده است در صفحات نمایش الکترونیکی، مانیتورها، تبلت ها و گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرمت رنگی CMYK که مخفف چهار رنگ: زرد (Yellow)، سرخابی (Magenta)، فیروزه ای (Cyan) و رنگ مشکی (Black) می‌باشد، این مُد رنگی برای کارهای چاپی استفاده می‌شود. بدین ترتیب برای چاپ تراکت نیز از این مد رنگی استفاده می‌گردد.

User Rating: 3.98 ( 6 votes)

2 دیدگاه

  1. سلام بنظرم سایت تراکتی یکی ازبهترین سایت هایی است که کارتبلیغاتی امو دادم که جواب گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132