نمونه ای از طرح طراحی شده تراکت توسط طراحان تراکتی ،طراحان ما در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت برای شما تراکت طراحی می کنند
برای هماهنگی با ما تماس بگیرید
نکات کلیدی در طراحی تراکت تبلیغاتی
خیلی مهم است که در طراحی تراکت تبلیغاتی یک سری نکات و اصول را راعایت کنیم تا تراکت ما به اندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد تا بتواند مخاطب را به جذب پیام و مطالعه وادار کند. بنابراین طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود تا با خیال آسوده تبلیغاتی مطمئن و با بازده ای بالا داشته باشید.
گسترش روزافزون رقابتهای تبلیغاتی در صنایع گوناگون موجب شده است تا طراحان حرفهای بیش از پیش به دنبال نمونه تراکت تبلیغاتی خاص و جذاب باشند. بدین ترتیب با گرفتن ایده های متنوع، قادر به خلق و طراحی تراکتهای خلاقانه خواهند بود. ( طرح تراکت گالری )
تصاویر مناسب در تراکت تبلیغاتی
تصاویر تاثیر به سزایی در طراحی تراکت دارند شما می توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت نظر مشتری را جلب کنید و اثربخشی بیشتری در مخاطب خود ایجاد نمایید.
تیتر خوب
انتخاب یک تیتر ضعیف می تواند موفقیت تراکت شما را بسیار کاهش دهد پس برای پیدا کردن یک عنوان مناسب، خوب فکر کنید. عنوان را مرتبط با کسب و کارتان انتخاب کنید. خواننده باید با خواندن تیتر از محتوای تراکت آگاه شود. این دقیقا همان هدف اصلی است. ( طرح تراکت گالری )
استفاده از فونت خوانا
فونت نوشته ها را به گونه ای انتخاب کنید که خوانا و مناسب با شرایط کاری و کسب و کارتان باشد. در طراحی تراکت از ۲ نوع فونت مختلف استفاده نکنید.
شناسایی مخاطبین
جامعه هدفتان را بدقت شناسایی کنید. پیام و چگونگی گفتار خود را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید. شناسایی جامعه هدف نیازمند صرف زمان کافی است تا بتوانید به خوبی تبلیغات و پیام خود را بگوش افرادی که می توانند خریدار محصول و یا استفاده از خدمات شما باشند برسانید. (طرح تراکت گالری )
برجسته کردن مزیت ها و تخفیف های ویژه
مزیت های مهم کسب و کار خود را بیان کنید با این کار نسبت به رقبا خاص تر دیده می شوید طوری که مشتریان می توانند شما را انتخاب کنند و کوچکترین تردیدی به خود راه ندهند. در صورتی که محصول یا خدمات شما تخفیف ویژه ای دارد آن را برجسته کنید و مشتری را به خرید و تماس جلب کنید.