خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت کافی شاپ در تهران

پخش تراکت کافی شاپ در تهران

پخش تراکت کافی شاپ  در تهران: چاپ تراکت ساده ترین و در عین حال متداول ترین نوع تبلیغات چاپی می باشد اگر خدمات و محصولات که ارائه می کنید به عموم جامعه مربوط می شود  مثل کافی شاپ و تخصصی نیست تراکت یکی از بهترین روش های تبلیغ است .

پخش تراکت کافی شاپ در تهران

اگر کافی شاپ خود را تازه تازه افتتاح کرده اید و می خواهید در محله خود شناخته شوید بهتر است که اید یک دوره تبلیغاتی را برای خود تعریف کرده و در این مدت کسب و کار خود را در محیط اطراف خود به وسیله تراکت تبلیغاتی و پخش گسترده آن در بازه زمانی مشخص و تکرار مداوم معرفی کنید به این روش در اصطلاح بازاریابی بمب باران تبلیغاتی می گویند.

بهتر است که تراکت های تبلیغاتی  تراکت ها در ابعاد : A4 ، A5 ، A6 یک رو و دورو چاپ می شوند کاغذ های مورد مصرف در تراکت ها کاغذ تحریر ، کرافت و گلاسه می باشد که به صورت چاپ تک رنگ مشکی  سیاه و سفید  و تمام رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

هر چقدر تیراژ چاپ تراکت تبلیغاتی بالاتر باشد به شرطی که در پخش آن هم دقت شود و به صورت هدفمند پخش گردد نتیجه بهتری در تبلیغات خود می بینید.

 پخش تراکت کافی شاپ

بهتر است در طراحی تراکت نکات بسیاری را رعایت کنید که تراکت شما جذاب باشد که مشتریها را به سمت کافه شما هدایت کند.

بهتر است که تراکت های کافی شاپ شما در محله ای که کافه شما قرار دارد پخش شود. زیرا تهران شهر بزرگی است که به علت ترافیک و دوری مسافت شاید کمتر کسی از  شرق تهران به سمت غرب تهران برود.

بخوانید:  شرکت پخش تراکت تهران

ولی بعد از این که کافه شما در محله خودتان معروف شد می توانید تبلیغات گستر ده تری در سطح تهران انجام دهید.

بهتر است که تراکت که طراحی کرده اید رنگی باشد و کاغذ مرغوبی برای چاپ تراکت خود انتخاب کنید.

روشهای مختلفی برای تبلیغات تراکتی وجود دارد ولی بهترین روشی که شرکت تراکتی به شما پیشنهاد می دهد که تراکت های خود را به آن روش پخش کنید روش ترکیبی است .

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

زیرا هر روش برای خود مزیت های دارد که باعث می شود که کافه شما بیشتر در چشم باشد و همین باعث معروفیت کافه شما میشود.

بهتر است مقداری از تراکت ها را به داخل منازلپست کنید مقداری از تراکت هارا به دیوار بچسبانید که جلوی چشم باشد و هر کس که به ان نیاز داشته باشد آن را از روی دیوار بردارد.

مقداری از تراکت هارا به زیر برف پاکن های که در محدوده کافه شما قرار دارد بگذارید.

و روش اخر این است که تراکت پخش کن در کنار کافه شما به ایستاد و به عابران که از آنجا عبور می کنند تراکت بدهد.

مجموعه این روشها باعث موفقیت در امر تبلیغات تراکتی کافه شما میشود.

و باید به یاد داشته باشید که با یک بار تبلیغات شما معروف و برند نمی شوید بنابر این بهتر است که تبلیغات تراکتی را بارها ادامه دهید تا در امر کسب کار خود موفق شوید.پخش تراکت کافی شاپ در تهران پخش تراکت کافی شاپ در تهران

بخوانید:  پخش تراکت با کمترین هزینه

 

چاپ کارت ویزیت کافی شاپ

دادن کارت ویزیت بسیار شیک و با کلاس است و دریافت کارت ویزیت از دست خود صاحب کافی شاپ بسیار به یاد ماندنی می باشد توجه به همین نکات کوچک باعث موفقیت های بزرگ است . در چاپ کارت ویزیت سعی کنید همان نکاتی که برای چاپ تراکت کافی شاپ بیان کردیم رعایت شد

با رعایت این نکات و چاپ در تعدادبالا تراکت و کارت ویزیت و بنر و پوستر یعنی موفقیت درکسب کار.

پیشنهاد ما چاچخانه مجید دارای سالها تجربه در امر چاپ تراکت های تبلیغاتی است و این چاپخانه دارای مجهزترین دستگاه های روز دنیا می باشد. چاپ در این چاپخانه با کیفیت عالی صورت میگیرد و متخصصا چاپ دارای مدارج عالی علمی میباشند که دارای سالها تجربه چاپ هستند.

صاحب کافه  تنها کافی است یک طرح خوب برای چاپ به چاپخانه بدهند و در تراژ بسیار بالا تراکت تحویل بگیرن . نگران تیراژ نباشید هرچقدر که بخواهید ما تراکت برای شما چاپ می کنیم به تعدادی دلخواه شما که بتوانید کل شهر را با تبلیغات تراکتی تحت پوشش تبلیغات خود قرار دهید.

برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال  تراکت پخش کن و طراحی تراکت و چاپ تراکت  با دفتر شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرمایید.

بخوانید:  پخش تراکت در منطقه ولیعصر تهران

 

ارسال تراکت پخش کن کافی شاپ در تهران

ارسال تراکت پخش کن شمال تهران: تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد_مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد،پونک، سعادت آباد و شهرک غرب جنت اباد

ارسال تراکت پخش کن در شرق تهران: تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

ارسال تراکت پخش کن در غرب تهران: ستارخان، آریاشهر، ، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآوردپخش تراکت کافی شاپ در تهران

ارسال تراکت پخش کن  در جنوب شهر تهران: مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

 استخدام تراکت پخش کن در مرکز تهران: یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال تراکت پخش کن در تهران کافی است که با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرمایید.

پخش تراکت کافی شاپ در تهران

با ما تماس بگیرید:

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132