تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در اینستاگرام و پیج های پربازدید با فالوور واقعی و ایرانی در صورت هدفمند بودن و رعایت اصول تبلیغات اینستاگرام می تواند به برند سازی و معرفی خدمات و محصولات شما کمک کند . بعد از تبلیغات گوگل بهترین روش تبلیغات اینترنتی , تبلیغات در اینستاگرام می باشد که به دو روش پست و استوری توسط تیم ماورا وب قابل انجام است. برای دریافت مشاوره در واتساپ کلیک کنید تبلیغات هدفمند و موثر در اینستاگرام در کل تبلیغات در اینستاگرام به ۳ روش زیر انجام می شود ۱-تبلیغات در اینستاگرام به روش بازدیدی و ساعتی ۲-تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام ۳-تبلیغات توسط اینفلوئنسرها بهترین روش تبلیغ پیج اینستاگرام از بین روش های فوق می توان گفت تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام به دلیل تحریم و بالا بودن قیمت دلار عملا به صرفه و مناسب نیست اینفلوئنسر مارکتینگ یا تبلیغات توسط افراد تاثیر گذار هم به دلیل بالا بودن …
ادامه نوشته »بازاریابی چیست؟
بازاریابی چیست؟ مفهوم تقریباً پیچیدهای است که اصول، استراتژیها و تاکتیکهای متعدد و متنوعی را در بر میگیرد. در نتیجه، به دست آوردن درک صحیحی از نحوه عملکرد آن میتواند کار دشواری باشد. در واقع، تسلط بر بازاریابی و اصول آن معمولاً به سالها تجربه و تلاش مستمر در حوزههای مختلف، از جمله تنظیم استراتژی، نویسندگی یا تجزیه و تحلیل دادهها نیاز دارد. در عین حال ، روند رسیدن به موفقیت همیشه با آموختن اصول بنیادین هر فعالیتی آغاز میشود و اگر به دنبال یادگیری مفهوم بازاریابی هستید ، باید با کمال افتخار به شما اعلام کنیم که به جای مناسبی آمدهاید. بازاریابی همه استراتژیها و تاکتیکهایی را در بر میگیرد که شرکتهای مختلف با بهره برداری از آنها در جهت پیدا کردن جایگاهی برای محصولات و خدمات خود در بازار و ترغیب مخاطب هدف به خرید تلاش میکنند. ترکیب بازاریابی و چهار «P» بازاریابی یکی از شناخته شدهترین عبارات …
ادامه نوشته »راهکارهای فروش بازاریابی موفق در بازار ایران
راهکارهای فروش موفق در بازار ایران.فروشنده حرفه ای(بازاریاب)در هر بازاری چه خوب یا چه بد باید قوانین و دستورالعمل ها را برای موفقیت رعایت کند و بدون رعایت این اصول امکان به دست آوردن یک فروش موفق میسر نمی باشد.ما در این مقاله قصد داریم راهکارهای فروش موفق در طی یک مقاله با توجه به اصول بازاریابی و روانشناسی فروش مطرح نمایم. مفهوم بازاریابی یا مارکتینگ بازاریابی یا مارکتینگ عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود.عملیات بازاریابی موجب آگاهی مشتری از ویژگیهای مختلف محصولات و خدمات می شود. هدف اصلی در بازاریابی،پاسخگویی به نیازهای مشتری و راضی نگه داشتن او از طریق فراهم کردن محصولات موردنیاز اوست.به بیان دیگر در بازاریابی بهدنبال برآورده کردن نیازهای مشتری بهشکلی سودآور هستیم. تفاوتهای اصلی میان بازاریابی و فروش فروش عبارت است از تغییر مالکیت یک محصول از فردی به فرد دیگر در ازای …
ادامه نوشته »