خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

پخش تراکت در تجریش تهران

توزیع اوراق کاغذی تراکت و بوروشور …یکی از متداول ترین روشهای تبلیغاتی است. پخش تراکت برای تبلیغات دارای امتیازات بی شماری نسبت به روش های دیگر است.

می توان امتیازت پخش تراکت را اینگونه بیان کرد بازده سریع تبلیغات و کم هزینگی ارتباط مستقیم سریع با مشتری می باشد

برای داشتن یک تبلیغات تراکتی موفق باید اصول تبلیغات را دانست و رعایت کرد نبایستی تبلیغات تراکتی را دست کم و ساده انگاشت ساده انگاشتن و رعایت نکردن اصول تبلیغات باعث شکست در تبلیغات است.

شرکت تراکتی دارای سابقه طولانی در امر تبلیغات تراکتی است بنابراین دارای حرفه ای ترین نیرو می باشد که آشنایی کامل با اصول تبلیغات تراکتی را دارند.

یکی از اصول تبلیغات شناخت محله ای است که قرار است تراکت ها در آنجا پخش شوند.

زیرا پخش در مناطق مسکونی بسیار متفاوت با پخش در محله های تجاری است روش های پخش بسیار متفاوت است.

برای پخش تراکت در محله تجریش بهتر است که بدانیم این محله چگونه است مناطق مسکونی آن کجا هستند و بخش های تفریحی تجاری آن کجا و چگونه تراکت ها پخش شود بهتر است و یک تبلیغات تراکتی موفق خواهیم داشت.

بهتر است که به معرفی و بررسی یکی از خیابان های شمالی و بسیار معروف تهران به نام خیابان تجریش بپردازیم. می توان گفت که این خیابان بسیار معروف که گویی نقطه ی تلاقی مردم با هر عقیده و فرهنگی است، شاید عمده ی شهرت خود را به خاطر همجواری با آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به دست آورده باشد.

آشنایی با محله تجریش و چگونگی تبلیغات تراکتی در آن

پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

همان گونه که می دانید تجریش مرکز شهرستان شمیرانات استان تهران به شمار می ‌آید و در منطقه ی ۱ تهران واقع شده است. میدان تجریش که نقطه ی پایانی خیابان ولیعصر (عج) تهران به شمار می آید، یکی از مکان‌ های تجاری و شلوغ تهران می باشد و مکان خوب برای تبلیغات تراکتی و دیده شدن کسب کار شما است.

این خیابان معروف نقطه ی گذر به بسیاری از خیابان های بالا شهر و به اصطلاح اعیان نشین تهران است و از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا دارای مراکز تجاری بسیار معروف است که شرکت تراکتی به معرفی  این منطقه می پردازد.

یکی از دلایل معروفیت تجریش به خاطر این است که همه پدران و مادران و حتی نسل های قبل تز از آن ها که ساکن تهران بوده اند با این خیابان قدیمی و نوستالژیک خاطره دارند و گذرشان برای زیارت امامزاده صالح (ع) هم که شده به این خیابان افتاده است.

می توان گفت که خیابان تجریش به عنوان یکی از قدیمی ترین خیابان ها و محله های تهران که به علت دارا بودن مترو به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در تهران به حساب می آید.

وجود امام زاده صالح در تجریش باعث شده که مردم از دیگر مناطق تهران و یا حتی دیگر شهرستان ها برای زیارت امامزاده و همچنین گشت و گذار و خرید در بازار قدیمی تجریش و مراکز خرید این خیابان به تجریش می آیند.

محله تجریش دارای مناطق مذهبی و گردشگری و تفریحی بسیار زیادی است که باعث جذب مردم به این محله می شود و همین امر یک نقطه قوت است برای تبلیغات موفق تراکتی.

به علت مرمت و نوسازی بازار تجریش و راه های دست رسی عالی به میدان تجریش و از میدان تجریش می توان به آسانی به نقاط دیگر تهران دست رسی پیدا کرد همین امر باعث می شود که کسانی که بخواهند در این منطقه تبلیغات کنن به علت دست رسی عالی آن به همه مناطق تهران محل خوبی برای تبلیغات تراکتی است.

ولی باید به یاد داشته باشید که بهتر است که اگر محل کسب و کار شما به تجریش نزدیک است و یا در خود تجریش است در این منطقه تبلیغات تراکتی کنید اگر محل کسب و کار شما دست رسی به تجریش را ندارد بهتر است که تراکت های خود را در این منطقه پخش نکنید.

اگر بخواهیم خیابان تجریش را بهتر بشناسیم بهتر است که این محله را از نظر تاریخی بررسی نماییم، سالیان سال پیش به این خیابان طجرشت می گویند.

محله تجریش از قدیم مورد توجه اشراف بوده است دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث شده این محله همیشه مورد توجه قرار گیرد

برای برسی دلایل محبوبیت محله تجریش بهتر است که بدانید صدها سال بعد شهر تهران پایتخت حکومت قاجار شد و این منطقه به ییلاق اهالی آنجا تبدیل گردید و اشراف این شهر باغ های زیادی جهت اقامت تابستان در آنجا احداث کردند.

بهتر است که بدانید خیابان تجریش قدیم دارای ۳ محله ی مختلف بود و هر کدام شامل مناطق مختلفی همچون: محله ی بالا: باغ فردوس، چهار راه حسابی، زعفرانیه، الهیه، محله پائین: ظهیرالدوله، سه راه دزاشیب، سه راه قیطریه، اسدی و فردوسی، محله ی قلعه نو و حومه: زعفرانیه، محمودیه، ناودانک، جعفرآباد بوده است.

به مرور زمان کم کم کوچ مردم از سایر مناطق کشور به طهران و حومه های آن افزایش پیدا کرد به طوری که تعدادی از آنان در تجریش سکنی گزیدند و این محله زیبا از منطقه ییلاق نشین خارج شد و تبدیل به یک منطقه شهری شد.

بخوانید:  پخش تراکت در آرژانتین تراکت پخش کن در وزرا و توانیر تهران

یکی از زیبایی های تجریش نوع ساخت و ساز خانه های آن بوده است ساختمان‌ های تجریش قدیم از لحاظ ساختاری همانند روستای تاریخی ماسوله بودند. یعنی ساختمان‌ های روستا به شکلی بود که مردم از روی بام های یکدیگر حتی تردد می کردند.

جالب است بدانید که سرانه ی جمعیت در تجریش قدیم فقط ۱۵۰ خانوار بوده است. از محله ی بالای خیابان تجریش در حدود ۲۰ خانوار در تابستان‌ ها بر سر باغ ‌های خود می‌ رفتند و زمستان ‌ها به ده باز می ‌گشتند همان گونه که می بینید تجریش بشتر ییلاق بوده تا منقه مسکونی . کوچه ‌ها و معابر بسیار تنگ و پر پیچ و خم بود تنها  نمونه‌ ای که بتوان با آن قیاس کرد روستای فعلی پس قلعه در دربند باشد. خانه‌ های خشت و گلی یا چینه ‌ای تجریش، در زیر دست و سمت شرق پل تجریش تا زیر دست ایستگاه جاده‌ ی قدیم بنا شده بود.

هم اکنون می بینید که تجریش بسیار متفاوت از گذشته هست ولی همیشه آب هوای خوب باعث جذب ثروت مندان برای ساخت ویلا در تجریش بوده به همین دلیل خانه های ویلایی بسیار بزرگ و زیبای در تجریش وجود دارد دیگر اثری از باغ های بزرگ زیبا نیست ولی خانه باغ های بسیار شیک جایگذین آنها شده است.

بهتر است که بدانید در گذشته به میدان قدس کنونی، میدان تجریش گفته می‌شد و به میدان تجریش کنونی، سرپل تجریش گفته می‌شد که با نامگذاری‌های جدید خیابان‌ها در بعد انقلاب دچار تغییر شد.

خیابان‌ها و کوچه‌هایی که به میدان تجریش(پل تجریش) می‌پیوندند به ترتیبمی توان این گونه بیان کرد از خیابان شهرداری، فناخسرو (خیابان ثبت)، غلام جعفری (جعفرآباد)، جلالوند (ارم)، ملکی (سعدآباد)، ولی‌عصر، دربندی (مقصودبیک).

خیابان شهرداری بین میدان تجریش (سرپل تجریش) و میدان قدس (میدان تجریش) قرار دارد و و جالب ترین و متفاوت ترین نام کوچه کوچه گوگل است کوچه گوگل که به امامزاده صالح ختم می‌شود. خیابان‌های بوعلی، صاحبی، آشتیانی منفرد و حکمت از جمله خیابان‌هایی هستند که دارای استاندارد خیابان سازی نیستند و نیز این خیابان‌ها جزء مناطق قدیمی و فرسوده‌ی تجریش قرار دارند.

اماکن مهم پیرامون میدان تجریش:

تجریش دارای اماکن مذهبی و تجاری و گردش گری بیشماری است که تعدادی از این اماکن را به شما معرفی می کنیم  که بدانید در کدام منطقه چه نوع تبلیغات تراکتی بهتر است انجام شود و در کدام مناطق تجریش تبلیغات تراکتی موفق تر است.

امامزاده صالح

شهرداری منطقه ۱ تهران (شمیران)

تکیه تجریش

بازار تجریش

کاخ موزه سعدآباد

بیمارستان شهدای تجریش

ایستگاه متروی تجریش

اداره پست تجریش

اداره برق تجریش

بنیاد شهید شمیرانات

سازمان تأمین اجتماعی شمیران

مرکز خرید قائم

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید البرز

مرکز خرید میری

مرکز خرید بعثت

مرکز خرید ارگ تجاری

امامزاده قاسم

    امامزاده صالح (ع)

معروفیت تجریش بیشتر به خاطر امام زاده صالح (ع) هست امامزاده صالح (ع) مرکزیت معنوی خیابان تجریش بوده است.

بازار سنتی که د اطراف امام زاده تشکیل شده امروزه تبدیل به یکی از قطب های اقتصادی این منطقه شده است .

بازار شکل گرفته ی سنتی و قدیمی در حاشیه‌ ی این زیارتگاه، کانون اقتصادی این حل است. حسن ملقب به صالح از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است.

مطالبی که درباره‌ ی امامزاده صالح می گویند که وی تحت تعقیب شخصی از پل کَرَخ یا کرج امروزی بود. تعقیب کننده بالاخره ایشان را در باغ جنت گلشن زیر چنار بزرگ نزدیک چشمه ساری به دام انداخته و وی را شهید می کند.

و بعد از این اتفاق اهالی محل به احترام وی و اعتقادات دینی خود، برای وی مرقد و بارگاهی می‌ سازند که در طول زمان منشا خیر و برکت برای اهالی این منطقه گردیده است. بنای اصلی این مرقد را هلاگو میرزا فرزند فتحعلی شاه به سال ۱۲۱۰ ق بنا کرده است.

در مورد تجریش افراد قدیمی تر درباره ی خیابان تجریش و محله ی آن معتقدند که نزدیک پل رومی در جاده ی قدیم شمیران رو به شمال طرف بر روی تپه باغی بزرگ به نام گِلِ باوکان این خیابان امتداد داشته است. دو دهکده ی تجریش و دزاشیب قدیم ترها در آن جا قرار داشته است. از گل باوکان تا امامزاده قاسم هم باغی دیگر به نام جنت گلشن قرار گرفته بوده است.

از دلایلی که دهکده های اطراف خالی شد اینگونه بوده که در اراضی اطراف این باغ ها گرگ های زیادی وجود داشته اند که باعث رعب و وحشت در بین اهالی تجریش می شده اند. به همین خاطر نیز اهالی این منطقه دهکده را ترک کردند و به حوالی امامزاده صالح در جنت گلشن منتقل شدند و پایه های به وجود آمدن محله ی تجریش فعلی را گذاشتند.

و بعد ها این دهکده کم ‌کم رونق گرفت و چنان شد که حتی طغرل نیز برای فرار از گرمای منطقه ی جنوب کوه های البرز و ری به آنجا پناه آورد.

این تعقیر و تحولات باعث شد که محله تجریش به شکل کنونی در بیایید  که مراکز تجاری بزرگی در آن باشد و مردم از سراسر تهران به آنجا بیاییند هم به خاطر امام زاده و هم به خاطر بازارش و متروی تجریش این امر رفت آمد را بسیار آسان کرده است.

بخوانید:  پخش تراکت با کمترین هزینه

وهمه این عوامل باعث شده که تجریش جایی باشد که بتوان در آن تبلیغات تراکتی موفقی داشت و با کمترین هزینه تبدیل به برند شد.

پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

    بازار تجریش

عوامل بسیار زیادی دست به دست هم داده اند که بازار تجریش به یک مکان تجاری معوف و پر طرفدار تبدیل شود بازار تجریش در واقع یک بازار سرپوشیده در میدان تجریش است.

بهتر است که بدانید این بازار از یک طرف به میدان تجریش، از سمت دیگر به امامزاده صالح و کوچه ‌های اطراف آن راه دسترسی دارد. تکیه ی بزرگ تجریش یکی از قدیمی ‌ترین تکیه‌ های شهر تهران در این بازار واقع شده است.

می توان در باره این بازار اینگونه گفت که این بازار که نمونه ی کوچکی از بازار تهران است از قدیمی ‌ترین مراکز خرید شمیران محسوب می ‌شود و دو محله ی سرپل و تجریش را به هم وصل می ‌کند.

علت معروفیت بازار تجریش این است که این بازار با توجه به نزدیکی به دربند و کاخ‌ های سعدآباد و نیاوران و قرار گرفتن در جوار حرم امامزاده صالح (ع) همه روزه میزبان تعداد زیادی از گردشگرهای داخلی و خارجی است. در بازار تجریش از انواع صنایع دستی مثل ترمه و ظروف مسی یزد و سفال لالجین گرفته تا انواع خشکبار، شیرینی، زعفران، ادویه، ترشی و میوه برای خرید پیدا می‌ شود.

تمام این عوامل دست در دست هم داده اند که بازار تجریش محبوبیت فراوانی داشته باشد و همیشه پر از جمعیت باشد و همین محبوبیت و شلوغی بازار تجریش باعث میشود که تبدیل به یک جایی ایده الا برای تبلیغات تراکتی باشد.

یک تراکت پخش کن حرفه ای به آسانی میتوانند با رعایت اصول تبلیغات تراکتی یک تبلیغات گسترده و موفق را انجام بدهد و صاحب تراکت را تبدیل به یک برند کند.

 

    کاخ سعد آباد

می توان دلایل بسیار زیادی برای جذابیت محله تجریش نام برد ولی یکی از جاذبه های تاریخی مهم در خیابان تجریش کاخ سعد ‌آباد تهران است که در دامنه ی رشته‌ کوه البرز و در شمالی ‌ترین و خوش آب و هواترین منطقه ی تهران قرار گرفته شده است.

جالب است بدانید که با حدود ۱۸۰ هکتار مساحت، مجموعه ی کاخ سعد آباد شامل جنگل طبیعی، چشمه‌ های طبیعی جوشان، قنات‌، باغستان‌، گلخانه‌ و خیابان می ‌شود.

و بهتر است که بدانید در زمان قاجار از این کاخ به عنوان محل استقرار تابستانی شاهان قاجار استفاده می‌ شد و در زمان رضا پهلوی نیز، استراحتگاه او به شمار می ‌رفت.

و در گذر زمان کاخ سعد آباد بعد ها به محمد رضا پهلوی رسید و او در ساختمان‌ های کاخ، تغییرات و اصلاحات متعددی ایجاد کرد.

بهتر است بدانید که مجموعه کاخ سعد آباد شامل ۱۸ موزه مختلف است که در گذشته ساختمان هر کدام از آنها، کاخ اختصاصی یکی از اعضای خانواده شاهنشاهی بوده است.

از جمله مهم ‌ترین موزه‌ های دایر در مجموعه ی کاخ سعد آباد می‌ توان به کاخ موزه ی سبز، موزه ی برادران امیدوار، موزه ی استاد فرشچیان و موزه ی هنرهای زیبا اشاره نمود.

و وجود کاخ سعد آباد باعث توجه و محبوبیت محله تجریش شده است که مردم برای دید و بازدید از این کاخ بسیار باشکوه از هر نقطه دنیا بییاییند و همین امر رفت آمد مردم می تواند برای کسانی که کارهای هنری انجام می دهند و تبلیغات تراکتی را انتخاب کرده اند مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات تراکتی باشد.

 

    مراکز خرید تجریش

در تجریش مراکز خرید بسیار بزرگ و معروفی و جود دارن از جمله  مرکز خرید پالادیوم از مراکز خرید تجریش واقع در خیابان زعفرانیه مجتمعی چند ضلعی است که هر ضلع آن دارای چند طبقه است.

بهتر است بدانید که این مرکز خرید یکی از مجلل ترین مراکز خرید تجریش است و انواع برندها و مارک های پوشاک موجود در پالادیوم مکان مناسبی جهت خرید لباس را فراهم می ‌کند. پالادیوم فقط مختص لباس نیست بلکه، گالری ‌های مختلف و بسیار چشمگیری درزمینه طلا و جواهر، کالای ورزشی و اسپرت، عینک، ساعت، بدلیجات، گل، عطر، آرایشی و بهداشتی، وسایل منزل و کالاهای مجلل دارد که در زمره ی مجلل ترین مراکز خرید و ارائه ‌دهنده ی کالاهای فوق است.

و این همه برند در یک جا باعث محبوبیت بیشتر این مرکز خرید شده که جمعیت زیادی از سراسر تهران برای خرید و تفریح به این مرکز خرید می آیند و همین این باعث میشود که اگر تبلیغات تراکتی در این مرکز خرید صورت گیرد موفقیت چشمگیری آن تبلیغات خواهد داشت.

یکی دیگر از مراکز خرید و پر طرفدار مجتمع ارگ واقع در میدان تجریش، خیابان سعد آباد، یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید تجریش است که طی سال ‌های اخیر رونق یافته و طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است.

دلیل محبوبیت و معروفیت مرکز خرید ارگ را می توان این گونه بیان کرد که مرکز خرید ارگ  نمونه‌ ای منحصر به ‌فرد از مجموعه ی مراکز خرید و تفریحی در شمال تهران است که فروشگاه ‌های مختلف و امکانات بسیاری را شامل می‌ شود. حضور مارک ‌ها و برندهای مختلف در زمینه ی لباس و پوشاک، طلا و جواهر، عطر و ادوکلن، کلکسیون آرایشی، لوازم خانه و الکترونیک در کنار هم مشتاقان به خرید را راضی نگه ‌داشته است.

بخوانید:  پخش تراکت در تمام مناطق تهران بدون دور ریز و ۱۰۰% تضمینی

و همه این عوامل کنار هم باعث معروفیت و محبوبیت مرکز خرید ارگ شده است و تعداد کسانی که برای تفریح و یا خرید به این مرکز خرید میروند روز به روز در حال افزایش هستند و تبلیغات تراکتی در این مرکز خرید می تواند باعث موفقیت در امر تبلیغات تراکتی شود.

و دیگر مرکز خرید  و شیک و محبوب در تجریش  پاساژ قائم است که دارای ۶ طبقه و بیشتر از ۷۰۰ واحد تجاری است. از سال ‌های دور این پاساژ با ارائه ی انواع پوشاک، لوازم‌ خانگی، کیف و کفش، طلا و جواهر از مهم‌ ترین مناطقی بود که افراد در بازدید از میدان تجریش به آن مراجعه می‌ کردند و هنوز هم طرفداران خود را دارد.

تنوع طرح و رنگ و مدل در این مرکز خرید آن را در رده ی مراکز خرید محبوب از سال ‌های بسیار دور قرار داده است و همه این عوامل دست در دست هم داده اند که این مرکز پر رفت آمد باشد و مناسب برای تبلیغات تراکتی باشد.

و دیگر مرکز خرید محبوب مرکز خرید تندیس واقع در میدان تجریش، ابتدای خیابان دربند از یک‌ طرف و از طرف دیگر در ابتدای خیابان جعفری احاطه شده است.

تندیس یکی از قدیمی ‌ترین مراکز خرید تجریش است که با حضور برندهای مختلف در ۴ طبقه ی تجاری محل مناسبی جهت خرید و گشت‌ وگذار است. این مرکز با داشتن کافی‌ شاپ‌ ها و رستوران ‌ها مکان مناسبی برای استراحت پس از خرید نیز هست و این مرکز خرید همیشه محبوب بوده و پر رفت آمد و هرکجا که جمعیت باشد محل مناسبی برای تبلیغات تراکتی موفق است.

همان گونه که می دانید تجریش پر است از مرکز خریدهای شیک که محبوبیت بسیاری دارند و همین محبوبیت باعث شده که شلوغ و پر از جمعیت باشند و همین امر باعث شده که مکانی خوبی برای تبلیغات تراکتی باشند.

شرکت تراکتی دارای نیروی خانم و آقای ماهر در امر تبلیغات تراکتی میباشند که کافی است شما تبلیغات تراکتی خود را به این شرکت بسپارید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید ما شما را برند می کنیم.

راه های دسترسی به خیابان تجریش

برای داشتن یک تبلیغات موفق بهتر است که بدانید راه های دست رسی مشتریان شما به شما چگونه است و مشتریان شما از کدام مسیر ها به شما دست رسی خواهند داشت که بتوان تبلیغات تراکتی را گسترش داد و محدود به یک محدوده و منطقه نشد.

راه های دسترسی به خیابان تجریش

یکی از مزیت های تجریش راه های دست رسی عالی آن است  بهتر است بدانید که این محله هم ایستگاه مترو دارد هم یک پایانه بزرگ تاکسی، که از آنجا به اقصی نقاط تهران تاکسی وجود دارد. همچنین بی آرتی های خط راه‌آهن به تجریش نیز کار رفت و آمد را برای افرادی که قصد آمدن یا رفتن از تجریش را دارند، راحت کرده است.

همان گونه که اطلاع دارید فعلا ایستگاه متروی تجریش آخرین ایستگاه ی مترو خط راه آهن به تجریش است که جنوب تهران به شمال وصل کرده است.

و اگر قصد سفر با اتوبوس به میدان تجریش را دارید می ‌توانید از خط BRT راه‌آهن به تجریش استفاده کنید.

در کل می توان گفت که محله تجریش جز مناطق بسیار پر رفت و آمد تهران است که انواع وسایل حمل و نقل عمومی را دارد. تنها نکته ای که برای استفاده از اتومبیل شخصی باید حواستان به آن باشد، ترافیک زیاد این منطقه مخصوصا در ساعات اوج است.

همان گونه که می دانید محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران است که طرفداران بسیار زیادی برای سکونت دارد، اگر گذرتان به این محله خورده باشید خانه‌های ویلایی زیادی را با متراژهای بالا خواهید دید.

و همچنین از سوی دیگر مانند سایر محلات تهران طی سال های اخیر با افزایش مهاجرت به پایتخت، این محله هم با رشد آپارتمان‌ها و برج‌ها مواجه شده است.

بنابراین در مورد بافت این منطقه باید به اطلاعتان برسانیم علاوه بر اینکه وجه تجاری محله‌ی تجریش بسیار به چشم می‌آید، خانه های مسکونی ترکیبی از آپارتمان های نوساز و خانه‌های ویلایی متراژ بالاست و یک تراکت پخش کن باید این را بداند که پخش تراکت در مناطق مسکونی ویلایی بسیار متفاوت با پخش تراکت در یک آپارتمان  و از آن متفاوت تر پخش تراکت در برج ها هستند.

تراکت پخش کن در تجریش تهران

شرکت تراکتی با سالها تجربه کار در امر تبلیغات تراکتی و دارای نیروی تراکت پخش کن خانم و آقای ماهر بوده این شرکت تراکت های شما را به صورت تضمینی بدون دور ریز پخش خواهد کرد شرکت دارای تراکت پخش کن روزمزد و ساعتی می باشد.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال تراکت پخش کن به تجریش و کل منطقه شمیرانات و ایجاد هماهنگی های لازم با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید:

۰۹۹۰۹۰۲۴۶۹۶

 

User Rating: 4.74 ( 5 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09904188428