خانه »» پخش تراکت در تهران »» تراکت پخش کن در صادقیه تهران پخش تراکت در صادقیه تهران

تراکت پخش کن در صادقیه تهران پخش تراکت در صادقیه تهران

تراکت پخش کن در صادقیه تهران پخش تراکت در صادقیه تهران اگر به دنبال تبلیغات تراکتی در صادقیه هستید باید بگویم بهترین نوع تبلیغات را انتخاب کرده اید.
تبلیغات تراکتی موفق باید چند ویژگی داشته باشد که یکی از آنها این است که تراکت ها باید در جایی پخش شوند که پر رفت آمد باشد و مردم دست رسی آسانی داشته باشند.
صادقیه تهران محلی است که به خاطر نوع ساختار دارای مراکز تجاری تفریهی بسیاری است و از طرف دیگر برج ها و ساختمانهای بلند است که همه اینها با هم یعنی جمعیت زیاد که نیازمند خدمات هستند و شما که خدمات و صنایع و حرفه خود را در این منطقه به درستی تبلیغ کنید می توانید مشتریان بسیار زیادی داشته باشید و تبدیل به برند شوید .
اولین نکته در تیلیغات تراکتی این است که شناخت کامل به محله داشته باشیم که بدانیم در کجا و به چه شکلی بهتر است که تراکت ها را پخش کنیم .
زیرا پخش تراکت در مرکز تجاری بسیار متفاوت از منطقه مسکونی است.
ابتدا به برسی منطقه و شناخت این محله می پردازیم که بتوانیم تبلیغات موفق داشته باشیم .
همان گونه که می دانید صادقیه یکی از محله هایی است که در دو منطقه شهرداری قرار دارد. بر اساس تقسیمات شهری بخش از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری و بخش دیگر آن در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. مرز دو منطقه ۲ و ۵ شهر تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه جناح است که این بزرگراه به فلکه دوم صادقیه متصل می شود.
همچنین می توان گفت که میدانی که نماد محله صادقیه است و در ذهن بیشتر ساکنان تهران این محله با مشخصات فلکه دوم صادقیه نقش بسته است.
شرق بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه جناح منطقه ۲ و غرب این دو بزرگراه سرشناس تهران منطقه ۵ محسوب می شود.
برای شناخت صادقیه بهتر است بگویم که در بخش شرقی صادقیه که در منطقه ۲ واقع شده است فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان و خیابان جلال آل احمد قرار دارد و در بخش غربی صادقیه که در منطقه ۵ واقع است بلوار فردوس، آیت الله کاشانی، خیابان ابوذر و خیابان بهنام وجود دارد. شرق فلکه دوم صادقیه نیز منطقه ۲ و غرب آن هم منطقه ۵ شهرداری تهران محسوب می شود.
هر دو بخش صادقیه دارای امکانات و مزایایی است که باعث می شود شهروندان تهران این محله را برای سکونت خود انتخاب کنند. این مزایا را در ادامه با هم بررسی می کنیم که این مزایا باعث می شود که تبلیغات تراکتی موفقی در این محله داشته باشید.

میزان دسترسی صادقیه برای پخش تراکت

یکی از نکات بسیار مثبت صادقیه برای تبلیغات تراکتی، دسترسی بسیار مناسب به بیشتر نقاط تهران است. یکی از عوامل این دسترسی مناسب وجود ایستگاه متروی صادقیه یا همان تهران است که یکی از قدیمی ترین ایستگاه های مترو در تهران است که به عنوان اولین ایستگاه متروی دو خطه در این شهر شناخته می شود.
دو خط ۲ و ۵ متروی شهر تهران که به ترتیب با رنگ های آبی پر رنگ و سبز شناخته می شوند در جنوب غربی میدان صادقیه پایین تر از بلوار فردوس قرار دارد و همین امر بزرگتری مزیت برای رآسانی رفت آمد و دست رسی به صادقیه شود.
در کنار مترو، پایانه اتوبوسرانی و پایانه های تاکسیرانی موجود در این محله دسترسی به بیشتر نقاط تهران را برای صادقیه میسر کرده است که دست رسی به صادقیه از بسیاری از نقاط تهران به صادقیه بسیار آسان است.
بزرگراه های یادگار امام، اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح، شیخ فضل الله و ستاری، دسترسی مناسبی برای رانندگان فراهم کرده است تا خود را به راحتی به صادقیه برسانند.
همچنین نزدیکی به آزادی نیز یکی از بهترین نکات در میزان دسترسی ها به صادقیه است و همه این عوامل باعث شده که رفت آمد در این منطقه به آسانی انجام باشد و تبلیغات تراکتی در این محدوده با موفقیت صورت بگیرد.

پخش تراکت ساختمان های اداری

وجود ساختمان های اداری متعدد سبب شده است افراد برای نزدیکی به محل کار خود، صادقیه را به عنوان محلی مناسب برای سکونت شان برگزینند وجود ساختمان های اداری و بخش بیشمار اداری باعث رفت آمد مردم به این محله می شود و یک موقعیت عالی برای تبلیغات به وجود می آید.

پخش تراکت در مراکز خرید صادقیه

مراکز خرید زیادی در صادقیه و محله های مجاور سبب شده است امکانات مورد نیاز شهروندان در سریع ترین زمان ممکن برایشان در دسترس باشد. همین مراکز خرید می توانید مهم ترین عامل برای خرید خانه در این محله باشد.
تراکت پخش کن در مرکز خرید گلدیس و
تراکت پخش کن ساعتی در پاسارگاد معروف ترین مراکز خرید موجود در این محله
و چخش تراکت در مراکز خرید تیراژه و کوروش معروف ترین مراکز خرید محله های مجاور .

پخش تراکت در برج گلدیس صادقیه

بخوانید:  پخش تراکت در غرب تهران

برج گلدیس، مرکز خریدی ۱۳ طبقه است که در فلکه دوم صادقیه واقع شده است. طبقه منفی یک، همکف و اول برج گلدیس تجاری، طبقه دوم فضای اختصاص‌یافته برای رستوران و طبقات سوم تا سیزدهم اداری هستند و همه این امکانات باعث می شود که این مرکز خرید محل پر رفت آمدی باشد و می توان به راحتی صنعت و حرفه خود را به وسیله تبلیغات تراکتی تبدیل به برند کرد.

بخوانید:  پخش تراکت به صورت حرفه ای در تمام مناطق تهران

پخش تراکت در بازار سنتی ستارخان صادقیه

بازار سنتی ستارخان مرکز خریدی اداری تجاری است که در بلوار گلاب، زیر پل یادگار امام واقع شده است که مرکز خرید محبوب مردم محله صادقیه است .

دسترسی به کرج

صادقیه از طریق مترو و بزرگراه شیخ فضل الله دسترسی آسانی به کرج دارد و افرادی که تردد زیادی به این شهر دارند و همین عامل باعث تردد زیاد مردم به این محله می باشد یعنی تبلیغات گسترده در این محله یعنی موفقیت در امر کسب کار.

پیشنهادات شرکت تراکتی

همان گونه که ملاحضه شد محله صادقیه دارای منطقه مسکونی و تجاری بیشماری است که برای تبلیغات در کل منطقه باید تراکت زیادی به چاپ رسانده باشید.
تراکت ها باید به روشهای مختلف در صادقیه پخش شوند در منطقه مسکونی صادقیه بهتر است که تراکت ها را به داخل منازل بیندازند و یا این که تراکت ها را به دیوار نزدیک زنگ در چسبانده شود.
چسباندن تراکت مزیت های بیشماری دارد از جمله آن این است که تراکت تمیز می ماند و کسی که به آن نیاز داشته باشد آن را به راحتی از روی دیوار برمی دارد.
و دوم این که تراکت جلوی چشم است و بسیار جلب توجه می کند کسی که تراکت را طراحی می کند باید بسیار تراکت را جذاب و گویا طراحی کرده باشد که تراکت مردم را به سوی خود جذب کند.
تراکت پخش کن در صادقیه
شرکت تراکتی دارای سابقه کار چندین ساله در امر تبلیغات می باشد به شما پیشنهاد می کند که تراکت های خود را در محله صادقیه به صورت ترکیبی پخش کنید .
تراکت ها را در مراکز تجاری بهتر است که یک تراکت پخش کن در جلوی در ورودی یا خروجی پاساژ ها به طور ثابت به ایستاد و تراکت ها را به دست مردم بدهد و کسانی که به خدمات و حرفه شما نیاز داشته باشد با دیدن تراکت تبدیل به مشتریان شما می شوند.
گذاشتن تراکت در زیر برف پاکن ماشین های پارک شده در کنار خیابان هم روش خوبی برای تبلیغات تراکتی است و تراکت های شما بیشتر به چشم دیده میشوند و مردم را جذب خود می کند.
شرکت تراکتی دارای تراکت پخش کن خانم و آقای ماهر و آموزش دیده در امر تبلیغات تراکتی می باشد تراکت پخش کن ساعتی در صادقیه تهران پخش تراکت بدون هیچ دور ریزی .
برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال تراکت پخش کن به صادقیه تهران با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرمایید.
با ما تماس بگیرید:
تراکت پخش کن در صادقیه

User Rating: 4.93 ( 4 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132