خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران پخش تراکت در تهران یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است.

تبلیغات تراکت یک روش سنتی تبلیغاتی است که همچنان جذابیت دارد و مورد توجه در میان روشهای مدرن و به روز دنیا می باشد علت محبوبیت این روش تبلیغاتی این است که بسیار زود بازده است و نسبت به روشهای دیگر تبلیغاتی بسیار کم هزینه تر می باشد.

برای این که این روش تبلیغاتی موفق باشد باید تراکت های زیبا و جذابی طراحی و چاپ شده باشد و در مرحله بعد که به اندازه چاپ و طرح تراکت اهمیت دارد چگونگی پخش تراکت است.

برای این که تراکت ها در محله داودیه تهران به بهترین نحو ممکن پخش شود باید ابتدا یک شناخت کلی از این محله داشت باشیم که این محله کجاست و مسیر های دست رسی به آن کدامند.

زیرا در تبلیغات صنعت، حرفه و شغل شما که در میرداماد تهران هستید بستگی بسیار زیادی به دسترسی مشتریان شما دارد.

زیرا تهران یک شهر پر جمعیت است که اگر شما در شمال تهران باشید دسترسی و آمدن به آنجا برای کسانی که در شرق یا غرب تهران است بسیار سخت است .

تنها در صورتی مردم حاضر هستند که این مسافت طولانی را طی کنن و به نزد شما بیاییند که شما یک برند باشید یا امتیازات بسیار خواصتی داشته باشید مثل تخفیفات زیاد.

شرکت تبلیغاتی تراکتی دارای بهترین نیروهای تراکت پخش کن خانم و آقای ماهر در امر پخش تراکت می باشند. پخش تراکت در این شرکت تضمینی بوده بدون دورریز حتی یک عدد تراکت .

پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

پخش تراکت در شرکت تراکتی با ارزانترین قیمت انجام میگیرد.برای هماهنگی با دفتر شرکت تماس حاصل فرماید

ابتدا ما به معرفی محله داودیه و خیابان میرداماد می پردازیم که بدانیم بهتری است ک در این منطقه تراکت ها ا کجا و به چه شکلی پخش کرد.

بلوار میرداماد که خیابان میرداماد نیز نامیده می‌شود، از بلوارهای زیبا و نسبتاً عریض شهر تهران است که در محله داودیه و در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده‌است. شهرت این بلوار سبب گردیده تا ساکنین تهران محلهٔ داودیه را غالباً با نام میرداماد بشناسند.

بلوار میرداماد از سوی شرق به خیابان شریعتی (کوروش کبیر یا جاده قدیم شمیران پیشین) و از سوی غرب به خیابان ولی‌عصر (پهلوی پیشین) منتهی می‌شود. راه‌های اصلی متقاطع با این خیابان عبارتند از بزرگراه آفریقا (جردن)، بزرگراه مدرس و خیابان مصدق (نفت پیشین). بلوار میرداماد در بخش شرقی خود از میدانی به نام میدان مادر (محسنی) می‌گذرد. در تقاطع بزرگراه مدرس و بلوار میرداماد بخشی از این خیابان از پلی روگذر به نام پل میرداماد می‌گذرد.

بخوانید:  پخش تراکت در پردیس | تراکت پخش کن

این بلوار به نام میر برهان‌الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد، فیلسوف و فقیه دوره صفویان و از ارکان مکتب فلسفی اصفهان نام‌گذاری شده‌است. نام پیشین آن، بلوار ششم بهمن و بلوار پهلوی بوده و از جمله مسیرهایی به شمار می‌رفته که آبادی‌هایی چون چالهرز، دروس و ضرابخانه را به ده ونک متصل می‌ساخته‌است.پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

قیمت پخش تراکت در تهران

پیشینه محله میرداماد

محله میرداماد در واقع نامی است که بسیاری به دلیل قرارگیری بلوار میرداماد به این منطقه داده‌اند. اما نام اصلی این منطقه داوودیه است که در منطقه ۳ شهرداری تهران قرار دارد. مناطق ۱و ۳ تهران در حالت کلی جزو مناطق باکلاس و شیک شهر است که سازه‌هایی بورژوایی و گران ‌قیمت دارد.
محدوده محله میرداماد از شرق به خیابان دکتر شریعتی، از غرب به خیابان ولیعصر است. همچنین این محله از شمال به بعد از بلوار آرش و اسفندیار در جردن و از جنوب تا نزدیکی بزرگراه همت گسترده شده است.
بلوار ششم بهمن و پهلوی از نام‌های پیشین بلوار میرداماد است. نام بلوار میرداماد از نام میر برهان‌الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد فقیه و فیلسوف دوره صفوی، برداشته ‌شده است.
این محله درگذشته از مسیرهایی بوده که ده ونک را به دروس و ضرابخانه متصل می‌کرده است.
بلوار میرداماد از سال‌های قبل و بعد از انقلاب یکی از محل‌های اصلی برای تجمعات مردمی و خرید محسوب می‌شود. بانک مرکزی در میانه بلوار میرداماد، میدان مادر با مجسمه معروف آن، مسجد الغدیر، موزه پول ، مجتمع پایتخت و اسکان ازجمله مراکز مهم این منطقه هستند.
طبق اسناد مکتوب و عکس‌های موجود در بایگانی تاریخی، قدمت بلوار میرداماد به بیش از ۱۵۰ سال پیش تخمین زده می‌شود.
بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی این محله با انواع درختان شهری تزئین شده و زیبایی خود بلوار نیز از کسی پوشیده نیست.

بخوانید:  پخش تراکت در تمام مناطق تهران بدون دور ریز و ۱۰۰% تضمینی

در حال حاضر بیشتر مراکز مهم تجاری و اداری در محله میرداماد در دو طرف بلوار قرارگرفته‌اند که به جداسازی محله‌های مسکونی و اداری بسیار کمک کرده است.

و همین امر باعث شده در پخش تراکت در این محله هم بتوان از پخش تراکت به صورت چسباندن تراکت به دیوارها در منطقه مسکونی استفاده کرد و همچنین در منطقه تجاری یک تراکت پخش کن به صورت ثابت در یک جای عمومی پر رفت آمد به ایستاد و تراکت ها را به دست مشتریان بدهد.

پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

پخش تراکت در خیابان میر داماد

خیابان‌های مسکونی زیادی در محله میرداماد وجود دارند  اما برخی از این خیابان‌ها از معروفیت ویژه‌ای برخوردارند.
ازجمله خیابان‌های معروف محله میرداماد برای سکونت می‌توان به خیابان‌های زیر اشاره کرد:
خیابان شاه نظری، خیابان نفت، خیابان دستجردی (ظفر)، خیابان جردن، بلوار مینا، خیابان فرید افشار، خیابان نیل، خیابان گوی آبادی و خیابان رودبار.
چنانچه محله میرداماد را با مختصاتی که گفته شد، به‌صورت چهارگوش در نظر بگیریم خیابان‌ها و کوچه‌های میانی چهارگوش از موقعیت بسیار عالی برای سکونت برخوردارند.
وجود رودخانه (کانال ) در ابتدای شرقی محله میرداماد از شمال به جنوب خیابان رودبار را به قسمت غربی و شرقی تقسیم کرده است. گرچه این خیابان یکی از سرسبزترین خیابان‌های محله میرداماد است اما وجود رودخانه ممکن است برای همه خوشایند نباشد.

پخش تراکت در منطقه مسکونی بهتر است که به این روشها انجام شود .

۱- انداختن تراکت ا به داخل منازل

۲- چسباندن تراکت به دیوار

۳- گذاشتن تراکت زیر برف پاکن ماشین های پارک شده در کنار خیابان

چسباندن تراکت به دیوار باعث می شود که هم تراکت ها تمیز بمانند و هم این که جلوی چشم باشند و کسی که آنها را لازم داشت از روی دیوار بردارد.

و چون تراکت ها با چسب کاغذی به دیوار چسبانده میشوند کندن آنا به آسانی انجام می شود.

تاثیر امکانات حمل‌ونقل و دسترسی در تبلیغات تراکتی در میرداماد

در شهر بزرگ و پر ترافیک تهران دسترسی حرف اول را میزند هرچقدر که دست رسی به شما آسانتر باشد امکان موفقیت و پیشرفت شما بیشتر و بهتر خواهد شد.

بخوانید:  تبلیغات کاغذی در تهران

می تون گفت که محله میرداماد یکی از بهترین محله‌های شمالی تهران است که از نظر دسترسی و امکانات حمل‌ و نقل در رتبه بالایی قرار دارد.
خطوط سریع‌السیر بی آر تی در خیابان ولیعصر دسترسی سریعی را از شمال و جنوب به سمت غربی این محله ایجاد می‌کنند.
ایستگاه مترو دکتر شریعتی نیز دسترسی خوبی به مناطق شرقی محله میرداماد را در اختیار قرار می‌دهد.
همچنین ایستگاه مترو میرداماد در مرکز بلوار میرداماد نیز یکی از سریع‌ترین راه‌های دسترسی به محله میرداماد است.

ایستگاه‌های تاکسی مختلفی از میدان ونک و چهارراه جهان کودک و شریعتی امکان دسترسی به این محله را بیش‌ از پیش آسان کرده‌اند.
ازجمله بزرگراه‌هایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها به محله میرداماد رسید:
بزرگراه همت، بزرگراه حقانی، بزرگراه مدرس ، بزرگراه صدر، بزرگراه نیایش

پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

تراکت پخش کن در  میرداماد

پخش تراکت در محله داودیه و خیابان میرداماد شرکت تراکتی برای تبلیغ تراکتی نیروی خانم و آقای ماهر در امر تبلیغات ارسال میکند و شما را تبدیل به یک برند خواهیم کرد.

بهتر است که ابتدا بدانیم که در میرداماد چه اماکن تجاری و تفریحی است که تراکت پخش کن ها در آنجا تبلیغات تراکتی را انجام دهند.
در میرداماد پارک اقاقیا، پارک طالقانی و پارک آب ‌و آتش از اصلی‌ترین فضاهای سبز این محله می توان گفت که هستند.
ازجمله مراکز مهم درمانی در محله میرداماد می‌توان به بیمارستان کودکان مفید، بیمارستان تخصصی کودکان علی‌اصغر، بیمارستان هاشمی نژاد، بیمارستان محب، مرکز چشم‌پزشکی نگاه و… اشاره کرد.
مجموعه‌های ورزشی رضایی مجد و قصر موج نیز ازجمله مجموعه‌های تفریحی‌ ورزشی محله میرداماد است.
یکی از قدیمی‌ترین المان‌های محله میرداماد ساختمان‌های مسکونی و تجاری اسکان است. این ساختمان‌های سه‌گانه در چهارراه میرداماد و ولیعصر قرار دارد.

موزه پول در ابتدای بلوار میرداماد از سمت ولیعصر یکی از آثار دیدنی و تاریخی این محله است.
مجتمع کامپیوتر پایتخت که یکی از مراجع اصلی خرید و فروش تکنولوژی در شمال شهر محسوب می‌شود نیز در قسمت غربی بلوار میرداماد قرار دارد.
ازجمله مراکز مهم آموزشی در این محله می‌توان به دانشگاه خواجه نصیر، دانشکده علوم توان‌ بخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مجتمع فنی تهران و موسسه زبان آریانپور اشاره کرد.
مرکز تجاری رز میرداماد، پاساژ آریان، مجتمع پاسارگاد و پاساژ مریم ازجمله مراکز خرید در بلوار میرداماد است، همچنین برندها و مارک‌های معروفی در حاشیه بلوار میرداماد برای خرید وجود دارند.
روزنامه‌های جام و جم و اطلاعات نیز دفاتر اصلی خود را در محله میرداماد تأسیس کرده‌اند.

شرکت تبلیغاتی تراکتی با دارا بودن تراکت پخش کن خانم آقا و خانم ماهر، تراکت پخش کن ساعتی، تراکت پخش کن روزمزد هر ساعت و هر روزی که بخواهید برای شما تراکت پخش کن ارسال می کند.
شرکت به علت تجربه بالا در امر تبلیغات کاغذی به شما مشاوره رایگان می دهد که شما چگونه تراکت پخش کنید که موفقیت بیشتری در امر تبلیغات داشته باشید.
برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال تراکت پخش کن و ایجاد هماهنگی با دفتر شرکت تماس حاصل فرماید:
با ما تماس بگیرید:

User Rating: 4.85 ( 2 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09904188428