خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در غرب تهران شهرک غرب پونک اریاشهر صادقیه

پخش تراکت در غرب تهران در محدوده شهر زیبا صادقیه پونک شهرک غرب سعادت اباد و غیره

مجموعه تراکتی با دارا بودن سالها تجربه در توزیع اوراق کاغذی در شهر تهران با دارا بودن نیروهای با تجربه و متعهد به صورت تضمینی اوراق کاغذی از جمله تراکت – کاتالوگ و کارت های ویزیت را توزیع می کند

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تعرفه پخش با شماره زیر تماس بگیرید

برای مشاهده قیمت ها لینک زیر را کلیک کنید

قیمت پخش تراکت در تهران

ثبت سفارش برای پخش

پخش تراکت در غرب و سراسر شهر تهران

پخش تراکت در غرب تهران تراکتی

تماس با ما

تاریخچه و نام تمام محله های غرب تهران که تحت پوشش مجموعه تراکتی

پونک
پونک یکی از محله های غرب تهران است که به دلیل وجود فراوان گل پونک در باغستان‌های آن، پونک نام‌ گرفته است. پونک در قسمت شمال غربی شهر تهران واقع ‌شده و قسمت اعظم آن در منطقه‌ی ۵ و بخش دیگر آن در منطقه‌ی ۲ قرارگرفته است.
از بین نام تمام محله های غرب تهران، پونک یکی از قدیمی‌ترین محله‌ها به شمار می‌رود. این محله از غرب به جنت‌آباد (بزرگراه شهید ستاری)، از شرق به دره پونک و شهرک غرب (بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی)، از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ‌فیض (بزرگراه شهید همت) محدود است. خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری نیز در انتهای شمال غربی پونک قرار دارند. محله‌های مرادآباد و حصارک در اطراف پونک هستند. قسمت‌هایی از شهرک غرب نیز جزو پونک است و به‌ عنوان پونک غربی شناخته می‌شوند.

بخوانید:  پخش تراکت در تجریش تهران تراکت پخش کن در شمیرانات تهران

قدیمی‌ترین محله‌ پونک، ده پونک است که در قدیم محل باغستان‌های بی‌شماری بوده است که کمتر خانه‌ مسکونی‌ای در آن دیده می‌شده. امروزه این باغ‌ها جای خود را به برج‌های غول‌پیکر داده‌اند. از اماکن برجسته‌ تجاری، تفریحی و زیارتی پونک می‌توان به پاساژ تیراژه، مجتمع تجاری بوستان، بارگاه امام‌زادگان عینعلی و زینعلی و بوستان نهج‌البلاغه اشاره کرد.

بخوانید:  بازاریابی چیست؟

پخش در ستارخان

خیابان ستارخان (خیابان تاج قدیم) یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر و از محلات غرب تهران است که تماماً در منطقه ۲ شهرداری تهران قرارگرفته است. این خیابان به ‌پاس کوشش‌ها و مجاهدت‌های ستارخان، یکی از سرداران جنبش مشروطه ایران به نام او نام‌گذاری شده است.
خیابان ستارخان، پیش از انقلاب اسلامی ایران، خیابان «تاج» نام داشت. ستارخان از میدان دوم صادقیه (آریاشهر) آغاز شده و پس از گذر از میدان اول صادقیه به تقاطع خیابان خسرو می‌رسد. پس‌ازآن خیابان دوطرفه شده و از زیر پل‌های بزرگراه یادگار امام و پل ستارخان عبور می‌کند تا به سه راه تهران ویلا برسد. سپس خیابان باقرخان از آن منشعب می‌شود تا در میدان توحید، که درگذشته میدان «کندی» نام داشت به پایان می‌رسد.
بازارچه‌ ستارخان که در زیر پل ستارخان قرارگرفته یکی از مراکز خرید مهم ستارخان به شمار می‌رود که در بین اهالی این محله طرفداران زیادی دارد.

بخوانید:  تراکت پخش کن ساعتی در تهران

صادقیه

همخونه

برچسب ها: پخش تراکت در غرب تهران شهرک غرب پونک اریاشهر صادقیه پخش تراکت در غرب تهران شهرک غرب پونک اریاشهر صادقیه تهران پخش تراکت در غرب تهران شهرک غرب پونک اریاشهر صادقیه پخش تراکت در غرب تهران شهرک غرب پونک اریاشهر صادقیه تهران

 

 

User Rating: 4.76 ( 12 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132