خانه »» پخش تراکت در تهران »» پخش لیبل در تهران پخش تراکت آویز در تهران

پخش لیبل در تهران پخش تراکت آویز در تهران

پخش لیبل در تهران پخش تراکت آویز در تهران امروزه تبلیغات حرف اول اخر را میزند در دنیای امروز تبلیغات به بست بندی کالا هم رسیده است  می توان گفت که امروزه در دنیای بسته بندی زندگی می کنیم .

اگر کمی با دقت به دور ور خود نگاه کنید متوجه میشوید که چقدر همه چیز در بسته بندی است.

منظور ما از بسته بندی فقط این نیست که در یک جعبه باشد. بسته بندی ها امروزه اشکال بسیار گسترده ای دارند تقریبا همه محصولات در بسته بندی هستند.

مواد غذایی مصرفی در قوطی ، پاکت و شیشه یا جعبه و تمام وسایلی که هر روز مورد استفاده ما قرار می گیرند از صابونی که برای شست و شوی دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد تا خمیر دندان ، پوشاک ، همه و همه را به صورت بسته بندی شده می بینیم ، لمس می کنیم ، حمل می کنیم و مصرف می کنیم .

و همچنین در یک  نگاه  وسیع تر ، بسته بندی جزئی از زندگی ، کار و خانه ما شده است که خود را به طور آشکار در خانه ، خیابان و اداره نشان می دهد .

می توان گفت که شکل ظاهری وسایل بسته بندی است که مردم را به خود جذب می کند.

امروزه تحول در بسته بندی به جایی رسیده است که اگر بستهای تا قبل از این فقط به عنوان حافظ و نگهدارنده جنس و کالا بود ولی امروزه به منظور تسریع و تسهیل کالا جای خود را باز کرده است

امروزه جلب کننده ظاهر و بسته بندی وسایل است که باعث شده گروهی از تولیدکنندگان کالای خود را در پوشش و یا ظرفی عرضه کنند که مصرف کننده بعد از مصرف کالا ، بتواند از آن در مواردی دیگر استفاده کند .

بهتر است که بدانید اصطلاحا به این نوع بسته بندی ها “بسته بندی با ارزش اضافه” گفته می شود .

برای هر قشر باید بسته بندی خواست و متفاوت و جذاب باشه برای جلب توجه جوانان نیز بسته هایی طراحی می شوند که مناسب با روحیات آنها بوده و توجه آنها را جلب کند .

بخوانید:  پخش تراکت در سیدخندان تهران تراکت پخش کن در سیدخندان تهران

یک دسته از بسته بندی ها وجود دارندکه در بسته بندی زیبا فقط به عنوان هدیه آماده می شوند و به این ترتیب ، خریدار بدون زحمت اضافی ، بسته بندی هدیه ای را خریداری کرده و آن را به شخص مورد نظر می دهد .

جالب تر از همه  بسته های ابتکاری وجود دارد که براحتی باز و بسته شده و یا در قفسه یخچال و طاقچه جای می گیرند .

استفاده از این نوع بسته ها صرفا به دلیل زیبایی آنهاست بیشتر تبلیغات مد نظر بوده و هست .

با توجه به حجم بالایی بسته ها ، نیاز است در انبارهای بزرگ و کوچک بتوان به راحتی ورود و خروج بسته ها را کنترل کرد و کالا را سریع تر از انبار خارج و یا با نام و برند تجاری فروشنده و ایران کد کالا به مشتری عرضه گردد و این خود مستلزم استفاده از سیستم بارکد و چاپ برچسب ( لیبل ) می باشد .

با استفاده از برچسب می توان برای هر نوع کالا یک بارکد جداگانه تعریف کرد و از پیش آمدن اشتباه در ارسال کالا جلوگیری کرد و می توان به راحتی از میزان موجودی کالا با خبر شد .

برچسب ها در انواع مختلف با کاربردهای مختلف وجود دارند .

تعدادی در صنایع نساجی و تعدادی در صنایع خودرو و فرش و موکت ، آزمایشگاهی ، قطعه ساز ، لوازم خانگی ، بیمارستان ، رستوران ، مواد غذایی ، و هر آنکه نیاز به الصاق ایران کد بر روی محصولات وارداتی و یا تولیدی خود دارد .

لیبل (lable) برچسبی است که بر روی اجناس و کالاها چسبانده می شود و حاوی اطلاعاتی از جمله بارکد محصول، قیمت، نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن و … است. لیبل درسایزهای مختلفی تولید می شود و هر سایز لیبل مناسب یک نوع از محصولات است. حالا که با لیبل آشنا شدیم، در ادامه به معرفی انواع لیبل می پردازیم:

بخوانید:  پخش تراکت انتخابات در تهران ۱۴۰۲

لیبل کاغذی : رایج ترین نوع لیبل در بازار، لیبل کاغذی است. لیبل های کاغذی در رنگ های مختلف، از جمله سفید و نارنجی و … تولید می شوند.

عمده کاربرد لیبل کاغذی در صنعت پوشاک و نساجی می باشد و در صنایع خشکبار ، غذایی ، دارویی و … بر روی بسته بندی کالا کاربرد دارد.

اولین کار این است که معرفی انواع لیبل ها، توضیحی مختصر درباره خود لیبل است.

لیبل (lable) برچسبی است که بر روی اجناس و کالاها چسبانده می شود و حاوی اطلاعاتی از جمله بارکد محصول، قیمت، نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن و … است. لیبل درسایزهای مختلفی تولید می شود و هر سایز لیبل مناسب یک نوع از محصولات است.

حالا که با لیبل آشنا شدیم، در ادامه به معرفی انواع لیبل می پردازیم:

لیبل کاغذی (Paper Label): رایج ترین نوع لیبل در بازار، لیبل کاغذی است. لیبل های کاغذی در رنگ های مختلف، از جمله سفید و نارنجی و … تولید می شوند.

عمده کاربرد لیبل کاغذی در صنعت پوشاک و نساجی می باشد و در صنایع خشکبار ، غذایی ، دارویی و … بر روی بسته بندی کالا کاربرد دارد.

لیبل حرارتی(thermal lable): مشخصه اصلی این لیبل این است که برای چاپ نیازی به ریبون ندارد و بدون وجود آن نیز چاپ انجام می پذیرد. نکته منفی چاپ روی این نوع لیبل بعد از مدتی کم رنگ می شود و از بین می رود.

لیبل پی وی سی(pcv lable): برچسب های پی وی سی حالت پلاستیکی داشته و تا ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل می کنند و دارای مقاومت از نظر کشیدگی می باشند.

 اینگونه لیبل ها در مقابل عوامل محیطی از قبیل باد و باران و گرمای آفتاب مقاوم هستند که در بخشهای لوازم خودرو و لوازم خانگی و داروسازی استفاده زیادی دارند و دارای انواع مات و براق می باشد.

لیبل متال(metal lable): اینگونه برچسب ها از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است و مقاوت زیادی از نظر کشیدگی دارند و در عین در دمای بین منهای ۴۰ درجه سانتیگراد و مثبت ۲۲۰ درجه سانتیگراد تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می کند.

بخوانید:  پخش تراکت در میرداماد تهران تراکت پخش کن در داودیه تهران

همچنین ضد خش بوده و در صورتیکه برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت چاپ روی آن عالی خود شد و در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم می باشند

پخش لیبل در تهران پخش تراکت آویز در تهران.

بیشترین مصرف این لیبل ها در بخش لوازم خانگی و در بخش تولید لوازم خودرو و الکترو موتورها میباشد که درحقیقت همان شناسه محصولاتشان میباشد. برچسب های متال دارای رنگ نقره ای می باشند و برای چاپ بر روی آنها باید از ریبون رزین استفاده کرد.

یک سری لیبل ها هستندکه مانند اویز به وسایل وصل می شوند میوان این لیبل هارو به عنوان تراکت پخش کرد .

این لیبل ها که مانند تراکت آویز هستند د عین زیبای و شک بودن می توان این لیبل هارا برای تبلیغات پخش کرد و چون بسیار زیبا و کوچک طراحی می شوند این لیبل ها جذابیت خواصی دارند.

و مردم این لیبل هارا نگه میدارند و دور نمی اندازند. و هر زمان به این خدمات شما نیاز داشته باشند سریع به شما تماس میگیرند.

خیلی مهم است که این لیبل ها را چگونه طراحی کنید

زیرا جذابیت این لیبل ها باعث موفقیت در امر تبلیغات هست.

بهترین روش پخش تراکت به صورت تراکت آویز کوچک این هست که این تراکت ها را به دست مشتریان داده شود.

در این روش تراکت پخش کن در یک جای عمومی و پر رفتا آمد می یستاد و تراکت ها را به عابرین پیاده می دهند و چون متفاوت هستند مردم این تراکت ها را می گیرند.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال تراکت پخش کن و ایجاد هماهنگی با دفتر تراکتی تماس حاصل فرمایید:

با ما تماس بگیرید: فراهانی  ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

تماس با ما

User Rating: 5 ( 1 votes)

2 دیدگاه

  1. بهرامی پور

    سلام خسته نباشد
    ببخشد جناب پخش وچسباندن لیبل در میدان امام حسین تهران چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132