خانه »» پخش تراکت در کرج »» تراکت پخش کن کرج | شرکت پخش تراکت شهر کرج استان البرز

تراکت پخش کن کرج | شرکت پخش تراکت شهر کرج استان البرز

تراکت پخش کن در کرج و استان البرز

ما در شرکت تراکتی با ۵ سال تجربه پخش تبلیغات توزیع تراکت در شهر تهران و کرج ُ سعی داریم به کارفرما بهترین خدمات ارایه می دهیم

برای دریافت مشاوره تماس بگیرید

پخش تراکت شهر تهران

پخش ساعتی تراکت و بروشور در کرج :

در این روش تیراژ مورد نظر تراکت از کارفرما توسط نیرو تراکت پخش کن آموزش دیده تحویل گرفته می شود و بر حسب تعداد ساعات و شرایط توافق گردیده در بازار هدف انتخاب شده از سوی مشتری توزیع میگردد.قابل توجه است این روش به دلیل برداشته شدن دغدغه ی اصلی که همان تمام کردن تعداد تراکت ها می باشد مطلوب ترین روش پخش است که هیچ گونه هدر رفتی نخواهد داشت و چنانچه در ساعات مورد نظر تعدادی هر چند اندک تراکت باقی بماند به کارفرما عودت داده خواهد شد تا در نوبت های بعدی پخش شود.

تراکتی :

این شرکت با بهره گیری از فناوری های نوین و برنامه ریزی مدبرانه و استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه جوان و کارامد سعی در پر کردن خلا تبلیغاتی و جذب مشتری برای مجموعه های طرف قرارداد خود دارد.

  1. خدمات تبلیغات تراکت در تهران و کرج
  2. چسبان سالن ها و کلینیک های زیبایی مویرگی مردمی (دادزن) رستوران و کافی شاپ ها حوزه هنر بیمه و سازمان های دولتی حوزه درمان پخش تراکت انتخاباتی نمایشگاه ها توزیع تراکت آموزشگاه ها افتتاحیه ها

مشاوره تبليغات در کرج

✔️ آموزش هاي اوليه تجارت ( رنگ شناسي ، اصول تبليغات ، ارتباط و نظم ، پخش تراکت و … )

بخوانید:  قیمت چاپ تراکت A5 معمولی ۸۰ گرم و گلاسه ۱۳۵گرم

✔️ آناليز كسب و كار شما باتوجه به نياز عرضه و تقاضا

✔️ برنامه ريزي تبليغاتي با توجه به بودجه مورد نظر

✔️ آناليز كارشناسي شده براي قيمت گذاري جذاب بازار

✔️ آموزش هاي اوليه برخورد با پرسنل و مشتري

✔️ ارائه راهكارهاي مناسب جهت شيوه درست تبليغات

✔️ آناليز كسب و كار شما با تراكم منطقه اي

 

 نصب حرفه ای پوستر در تهران نصب تبلیغات در محل های پر تردد نصب تبلیغات با اسپری و چسب کاغذی جهت مشاوره / سفارش ؛

زمان تماس ؛ ۲۴ ساعت شبانه روز پخش در تمام نقاط تهران

هدفمند بودن تبلیغات تراکت | انتخابات ۱۴۰۲

اگر فرض هم بگیریم که شما بتوانید بهترین مناطق پخش تراکت در تهران را شناسانی و تمام مناطق آن را برگه تبلیغی توزیع کنید، احتمال دارد ۷۰ درصد سرمایه خود را هدر بدهید. می توان گفت که اگر این مقدار از سرمایه صرف تبلیغات هدفمند می شد، قطعا سرمایه گذاری شما خروجی خوبی داشت.

مثلاً اگر کار شما انجام خدمات نظافتی و خدماتی باشد نمی‌توان برای آن محدودیت جغرافیایی درست کرد و مناطق پخش تراکت شما تمام منازل و اداره ها، شرکت ها و… در سطح شهر می باشد. مگر آن که شما بخواهید یک منطقه جغرافیایی خاص را تحت پوشش خود قرار دهید. اما اگر کار شما پخش تراکت پوشاک به صورت عمده باشد، باید تراکت های تبلیغاتی خود را در مناطقی که بیشترین پوشش فروشگاهی از جمله پوشاک را داشته می باشد توزیع کنید.

بخوانید:  تهیه ی پلیت در دیگر روش های چاپ

اگر شما قصد پخش تراکت در سطح شهر تهران را دارید، بهتر است ابتدا بازار هدف خود را شناسایی کرده و با تحقیقات محلی متوجه شوید که بهترین مناطق پخش تراکت در تهران کدام محل ها می باشند. استخدام پخش تراکت با این حال در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که برای: پخش تراکت در شمال تهران پخش تراکت در جنوب تهران پخش تراکت در …

پخش تراکت کرج

 از آنجایی هم که اهالی کرج معمولا از استان های مختلف مهاجرت کرده اند تبلیغ پذیری بالایی دارند. یعنی به این شکل نیست که مانند شمال شهر تهران نسبت به تبلیغات و پخش تراکت مقاومت کنند. محله های تازه تاسیس گنجایش کسب و کار را دارند. از آنجایی که هنوز کمبود های خدماتی زیادی در کرج وجود دارد، فعلاً با هزینه کم هم می توان تبلیغات پوششی در کرج را انجام داد. البته کمبود امکانات در کرج باعث شده است که مغازه های میدان استقلال قیمت به شدت بالایی داشته باشند. زیرا مردم تنها مرکز خرید را در میدان استقلال می شناسند. شما هر چه زودتر شروع به این کار بکنید، قدمت بیشتری پیدا می کنید و طول قدمت هم برابر است با مقدار اعتبار، پس برایش برنامه داشته باشید.

تراکت پخش کن در بازار مرکز کرج

یعنی اگر شما در محله خود بتوانید یک کسب و کاری را شروع کنید، با صرف هزینه خیلی کمی می توانید تبلیغات تان را انجام دهید و به همین ترتیب بازار آن منطقه را به صورت تمام و کمال در دست خودتان بگیرید. پخش تراکت شما فقط یک محاسبه ساده هم اگر انجام دهید متوجه می شوید که به طور میانگین در هر بلوک ۱۰ ساختمان و هر ساختمان هم ۳ طبقه است. یعنی ۱۲۰ خانواده در این بلوک ها وجود دارند و این رقم نزدیک به ۵۰۰ نفر در هر بلوک می باشد، پس این ها همه مشتریان باقوه شما هستند. پخش تراکت در بازار تهران بازار تهران یکی از محله های جنوبی و نزدیک مرکز شهر تهران می باشد و بیشترین محلی که توزیع اوراق تبلیغی در کل تهران انجام می شود در این محله است، زیرا داد و ستد های فراروانی در آن صورت می گیرد و پول های کلانی رد و بدل می شود. تبلیغات در این منطقه باید به صورت ساعتی انجام شود؛ زیرا مردم دائماً در رفت و آمد هستند و شما تنها ۳ ثانیه فرصت دارید تا صوت تبلیغی خودتان را به گوش مخاطبین برسانید.

بخوانید:  تراکت پخش کن تهران

اگر با این نوع از روش های توزیع برگه تبلیغاتی آشنا نیستید، پیشنهاد می کنم مقاله پخش تراکت ساعتی را هم مطالعه کنید. همین طور قطب اصلی معاملات ایران در این محله صورت می گیرد. به همین دلیل موضوع پخش تراکت در گوهر دشت کرج از اهمیت بالایی برخوردار است

تراکت پخش کن کرج

منبع: پخش تراکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132