خانه »» طراحی تراکت تهران »» طرحی تراکت گالری پوشاک

طرحی تراکت گالری پوشاک

طراحی تراکت

طرحی تراکت گالری پوشاک

برای طراحی تراکت در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت با ما تماس بگیرید

 

تماس با ما

چگونه یک تراکت تاثیر گذار بسازیم ؟

هدف از طراحی تراکت چیست ؟

اولین هدف برای طراحی تراکت ، جلب توجه است و هدف دوم ، فروش از طریق ارائه اطلاعات یک برنامه یا تخفیف فروشگاه و مواردی از این قبیل . شاید پیش خودتان فکر کنید که اگر هدف این ها است ، پس تراکت هیچ جنبه هنری ندارد ؛ اما شما می توانید به این دو هدف برسید و در عین حال یک تراکت باور نکردنی و جذاب هم داشته باشید .

بخوانید:  نمونه تراکت طراحی شده برای گالری لباس | طراحی سریع و ارزان تراکت

عملکرد قبل از شکل

ممکن است شما بخواهید یک شاهکار میکل آنژی طراحی کنید اما فراموش نکنید که مردم این تراکت را آن طور که شما می بینید ، نمی بینند . فرقی ندارد موضوع تراکت شما چه باشد ؛ تراکت باید به اندازه کافی برجسته و چشم گیر باشد تا مردم آن را بردارند و نگاهی بیندازند . اطلاعات نیز باید مختصر ، مفید و واضح باشد .

محتوا را برنامه ریزی کنید

اولین گام در هر پروژه طراحی سازمان دهی اطلاعات است . چه چیزی لازم است ؟ اهداف شما چیست ؟

فرض کنید می خواهیم برای یک کنسرت ، تراکت را طراحی کنیم . یک تراکت خوب برای کنسرت باید حداقل بیان کند که این برنامه چه زمانی و کجا برگزار خواهد شد ؛ خواننده یا گروه یا نوازنده چه کسی است ؛ و چقدر هزینه بلیط این کنسرت خواهد بود .

یک قانون مهم در طراحی و به خصوص طراحی تبلیغاتی وجود دارد : کمتر ، غنی تر است . اگر شما تراکتی طراحی کنید که حجم زیادی محتوا داشته باشد ، تعداد بسیار کمی از مردم بیش از نیمی از ثانیه به آن نگاه خواهند کرد . چیزی که آن ها متوجه می شوند این است که اطلاعات زیادی را باید پردازش کنند .

بخوانید:  طراحی تراکت فوری

پس کاری که باید انجام بدهیم حذف و تقلیل اطلاعات لازم به نکات بسیار مهم ساده و قابل هضم است . هر چیزی که احساس می کنید نیاز ندارید را دور بریزید تا تمام آن چه واقعا احتیاج است به شکلی موجز و مختصر در بیاید . چند نکته مهم در خوانا و مختصر بودن اطلاعات عبارت اند از :

چند نکته مهم در خوانا و مختصر بودن اطلاعات

  • اندازه فونت شما به میزان کافی بزرگ باشد .
  • اطلاعات تماس و سایر اطلاعات ضروری در دسترس باشد
  • تاریخ و زمان رویداد بزرگ و مورد توجه باشد
  • اگر اطلاعات مهم و بیشتری در یک وب سایت قرار گرفته ، آدرس وب سایت را با رنگ و اندازه ای قابل توجه در تراکت قرار دهید
بخوانید:  نمونه ای از طراحی تراکت برای گالری پوشاک

نگرش شما باید به این شکل باشد : آن چه می بینید ، همان چیزی است که دریافت خواهید کرد . برای مثال اگر برای یک فروشگاه تراکت را طراحی می کنید ، حتما تصویر محصول را در تراکت قرار دهید

تب نقطه گلوله ای !

این که اطلاعات شما کوتاه و مختصر باشد به این معنی نیست که در طراحی تراکت خود از پنجاه و هفت نقطه گلوله ای استفاده کنید ! استفاده از نشانه های تایپوگرافی بسیار عالی است اما باید بدانید کجا و چگونه از آن ها استفاده کنید . اگر از نقطه های گلوله ای برای ساده سازی و تفهیم بهتر متن استفاده می کنید ، در مسیر درستی قرار گرفته اید ؛ اما اگر از آن ها استفاده می کنید چون نمی دانید به چه روش دیگری تراکت خود را طراحی کنید بهتر است استراتژی تان را تغییر دهید .

تهران تراکت

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما