رنگ ، بیشتر از تایپوگرافی یا تصاویر در خلق شخصیت کار شما نقش دارد . در واقع رنگ است که نقش اصلی را ایفا می کند تا مخاطب شما ترغیب شود تراکت را بردارد یا نه . پس باید رنگ تراکت را به عنوان عنصری روان شناختی در نظر بگیرید .
رنگ های خانواده مرکبات مثل زرد و نارنجی می توانند شاد ، هیجان انگیز و خوش بینانه به نظر برسند و برای یک طراحی غیر رسمی بسیار عالی هستند ؛ در حالی که رنگ هایی چون آبی یخی و خاکستری کم رنگ بیشتر خردمندانه و صنعتی هستند و برای یک طراحی با شخصیتی رسمی و کاملا حقوقی بیشتر به کار می آیند . انتخاب یک پالت رنگی اشتباه می تواند مشتریان احتمالی را نسبت به شما سرد و بدبین کند و بر عکس یک انتخاب هوشمندانه در رنگ تراکت ، آن را به مترجمی تبدیل می کند که خود برای شما مشتری جذب می کند .
اگر هم به دنبال ترکیب رنگی هستید که در عین کم خطر بودن زیبا به نظر برسد به شما پیشنهاد می دهیم عکس های سیاه و سفید را در کنار ۳ رنگ متضاد قرار دهید .
یک دیدگاه
بازتاب ها: پخش تراکت آویز دستگیره درب - تراکتی | طراحی چاپ و پخش تراکت در تهران