خانه »» چاپ تراکت »» چاپ عالی تراکت نیاز به طراحی حرفه ای دارد

چاپ عالی تراکت نیاز به طراحی حرفه ای دارد

چاپ تراکت در تهران

چاپ عالی نیازمند طرحی خوب است

تماس با ما

برای این که یک تراکت زیبا داشته باشید باید چند نکته کلیدی را قبل از چاپ تراکت در نظر بگیرید و رعایت کنید. برای طراحی تراکت نیاز به دانش فنی و آشنایی کامل با برنامه های گرافیکی و درک کامل از مفهوم چاپ مانند: کد رنگ، سایزبندی و نوع چاپ دارد در زمان طراحی تراکت باید به موضوعاتی همچون حفظ برش ، سایز فونت ها و نوع مد رنگ توجه شود.

برش

قبل از چاپ و در زمان طراحی تراکت باید مطالب مهم خود از جمله نوشته ها ،تصاویر ، آرم و … را از لبه کار حداقل ۵ میلی متر فاصله دهیم تا پس از چاپ و برش این مطالب در برش حذف نشود.

بخوانید:  چاپ تراکت در تهران

فونت ها

فونها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما می توانید فونتهای زیبای را انتخاب کنید  ولی باید این را در نظر داشته باشید که فونت انتخابی شما باید خوانا باشد. سایز فونت های استفاده شده هم برای تراکت  باید به نحوی باشد که پس از چاپ خوانا بوده و برای مخاطب قابل مشاهده باشد که در این موارد فونت های زیر ۱۲ پیکسل پیشنهاد نمی شود.

بخوانید:  تهیه ی پلیت در دیگر روش های چاپ

مد رنگ

در طراحی تراکت باید به این نکته توجه کنید که  اختلاف رنگ پس از زمان چاپ شدن کار ، در زمان طراحی باید حتما از مد رنگ CMYK استفاده نمایید تا اختلاف رنگ به حداقل برسد.

پیشنهاد شرکت تراکتی

شرکت تبلیغاتی تراکتی  با بیان این مطالب می خواهد به شما یاد آوری کند که طراحی تراکت یک امر تخصصی می باشد که هر کسی از پس این کار بر نماید و شاید  یه طرح زیبا داشته باشید ولی بعد از چاپ مشخص شود که این طرح جذابی برای تراکت نبوده و یا ناخوانا باشد ، پیشنهاد شرکت تبلیغاتی تراکتی ما به شما این است که  طراحی و چاپ که هر دو یک امر تخصصی هستند را به  گرافیستهای حرفه ای و هنرمند ما بسپارید و بعد از آن تراکت چاپی زیبا با پیشرفته ترین دستگاه های چاپ انجام می شود.شرکت تراکتی با قیمت مناسب تراکت های شما را چاپ می کند .

بخوانید:  چاپ تراکت در تیتراژبالا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09211214132