خانه »» چاپ تراکت »» چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

چاپ تراکت انتخاباتی با ارزانترین قیمت

برای سفارش فوری چاپ با شماره های لینک زیر تماس بگیرید

شماره تماس 

 

هرچه به روزهای انتخابات نزدیکتر می شویم  چهره شهر متفاوت تر می شود شهر پر از تبلیغات نمایندگان است در طرح ها و نقش های متفاوت . و تبلیغات کاغذی ابزار مهم این کارزار است با کیفیت بالا چاپ مجموعه ما در این میدان دیده شوید

 

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

همه می دانیم که تبلیغات، نقش کلیدی و پررنگی را در پیروزی یک نامزد انتخاباتی مجلس ایفا می‌کند. این موضوع به قدری بدیهی است که هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن بشود و یا آن را نادیده بگیرد؛ اما حتماً شما هم کسانی را می‌شناسید که با وجود صرف هزینه‌های بسیار و تبلیغات گسترده به روشهای گوناگون ، از رقبایشان شکست خوردند و در نهایت نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند. شاید بگویید که آن‌ها صلاحیت لازم را از نظر مردم نداشتند یا نتوانستند یک برنامه دقیق و کاربردی را برای ساختن آینده بهتر پیشنهاد دهند و شعار خوبی نداشته اند.

درست است حرف شما کاملا منطقی است ؛ اما این تنها دلیل شکست خوردن آنماینده ها نیست! این روزها شناخت انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات و استفاده درست از آن‌ها، امری مهم و ضروری محسوب می‌شود تبلیغات یک امر بسیار پیچیده و حساس است که نیاز به دانش دارد.

مطمئناً به همین خاطر است که نماینده هاهم برنامه‌ای را برای پیروزی در انتخابات پیش رو تنظیم کرده‌اند؛ چرا‌که تنها با داشتن یک استراتژی راهبردی می‌شود از اتلاف زمان و سرمایه جلوگیری کرد و بیشترین بازخورد را از تبلیغات انتخاباتی گرفت.

چاپخانه مجید  راهکارهای تبلیغاتی موثر برای انتخابات را به شما پیشنهد می دهد که توجه به آن یعنی پیروزی نماینده در انتخابات.

در ادامه چند راهکار تبلیغاتی را که در سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده‌اند، بررسی می‌کنیم!

بهترین راهکار تبلیغات چاپی

یکی از روشهاس سنتی تبلیغات تبلیغات چاپی است تبلیغات چاپی برای ما چهره آشنایی دارد. با نزدیک شدن به فصل انتخابات در و دیوار شهرها پر می‌شود از تصاویر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی. انگار که یک ضرب‌المثلنانوشته می‌گوید: «چهره خودت رو بیشتر به مردم نشون بده تا بیشتر رای بیاری.»

می توان گفت احتمالاً به همین دلیل است که اکثر نامزدها علاقه زیادی دارند تا بیشتر در این سبک از تبلیغات سرمایه‌گذاری کنند. درست است که این رویکرد تبلیغاتی در همه‌ جا جواب می‌دهد؛ اما تجربه ثابت کرده که میزان بازدهی این روش در تمام مناطق کشور یکسان نیست و به عوامل گوناگونی بستگی دارد .

بخوانید:  چاپ عالی تراکت نیاز به طراحی حرفه ای دارد

چاپ تراکت تبلیغاتی یک روش سنتی تبلیغات است و حرف اول را در تبلیغات میزند. هر روش دیگر تبلیغاتی باشد ولی تبلیغات تراکتی نباشد آن تبلیغات با مشکل روبه رو میشود. بنابر این چاپ تراکت تبلیغاتی انتخابات یک امر انکار ناپذیر است.

در اینجا ما انواع مختلف تبلیغات چاپی را به شما معرفی کی کنیم که برای  تبلیغات انتخاباتی به این نوع تبلیقات نیازمند هستید و باید آنها را چاپ و پخش کنید.

انواع تبلیغات چاپی و کاغذی

  • چاپ تراکت
  • چاپ بنر
  • چاپ پوستر های تبلیغاتی
  • چاپ کارت ویزیت
  • روزنامه و مجلات
  • چاپ کارت ویزیت

همان گونه که می دانیم هر کدام از انواع تبلیغات چاپی کاربرد مشخصی دارند. مثلاً بنرها و پوسترهای تبلیغاتی روی چهره و نام شما تمرکز می‌کنند و از طریق روانشناسی انتخاباتی بر ناخودآگاه مخاطب تاثیر می‌گذارند. اینگونه است که شعار اصلی کمپین تبلیغاتی‌تان در ذهن مردم ماندگار می‌شود.

تراکت‌ها، بروشور، روزنامه و مجلات فضای بیشتری را در اختیار شما می‌گذراند شما قدرت مانور بیشتری برای تبلیغات داید. از این طریق می‌توانید ریز به ریز برنامه‌ها و اهداف کمپین خودتان را به مردم اطلاع بدهید؛ چرا‌که این ورق‌های تبلیغاتی همراه مخاطب به خانه‌اش می‌روند تا او سر فرصت نگاهی به آن‌ها بیاندازد. اگر همه چیز به خوبی پیش برود و ظاهر بروشورها جذاب و تاثیرگذار باشد، می‌توانید با نشان دادن دیدگاهتان در مورد مسائل مختلف، افراد زیادی را متقاعد کنید تا به شما رای بدهند.

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

چاپ بروشور انتخابات شورا

روزنامه و بروشورمسلماً هر کدام کارایی خودش را دارد. نمی توان گفت چاپ بروشور اجهیت دارد یا چاپ روزنامه چون هر دو باید در تبلیغات انتخاباتی مورد استفاده قرار گیرد و هردو باید چاپ شوند ولی همن گونه که می دانید چاپ روزنامه یک کاری است که هر کسی نمی تواند روزنامه چاپ کند ولی تراکت و بروشور را میتوان به یک چاپ انه داد و بهترین روشور و تراکت چاپ شده را تحویل گرفت.

در واقع شما با صحبت کردن از رویکردها و گزارش فعالیت‌هایتان در روزنامه‌، از اعتبار آن‌ استفاده می‌کنید و از این طریق اعتماد مردم را جلب می‌کنید.

مزایا تبلیغات چاپی

با استفاده از تبلیغات چاپی، شما در بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و حتی کوچه‌‌های شهرهای مختلف حضور دارید. با تعداد زیادی از مردم در ارتباط هستید و دغدغه‌هایتان را به گوش همه می‌رسانید.

بخوانید:  توصیه ها مهم و فنی قبل از چاپ تراکت

چاپ تراکت یک روش بسیار عالی تبلیغاتی است که هم زود بازده تر از دیگر روشهای تبلیغاتی دیگر هست و هم این که نسبت به روشهای دیگر تبلیغاتی بی نهایت ارزانتر و کم هزینه تراست.

ولی برای این که یک تراکت عالی داشته باشید که همه با دیدن آن جذب تراکت شوند و به نماینده رای دهند باید چند نکته در تراکت رعایت شود.

تصویر نماینده

بر روی تراحت حتما باید تصویر نماینده باشد یک تصویر زیبا شیک و جذاب . بهتر است که عکس نماینده دارای کیفیت بالا باشد و مورد برسی قرار گیرد که هر هر زاویه ای این عکس چگونه است زیرا این عکس قرار است در تیتراژ بالا در دیدرس مردم قرار گیرد.

بهتر است نگاه نماینده در عکس رو به افقهای روش موفقیت باشد. و نماینده در عکس داای لباس رسمی باشد و اگر نماینده خانم است دارای حجاب کامل باشد. چون مردم ایران به اعتقادات مذهبی و پایبندی به مذهب  اعتقاد وافر دارند.

شعار تبلیغاتی

در تراکت های چاپی بهتر است که شعار نماینده چاپ شود و مردمی که ان تراکت را مورد مطالعه قرار میدهند با شعار انتخاباتی نماینده خود آشنا شوند همین موضوع باعث جذاب شدن تراکت می شود و باعث می شود که مردم به نماینده رای دهند.

نام نماینده

در چاپ تراکت حتما باید نام نماینده درج شود آن هم با فونت خانا و درشت که در اولین نگاه به چشم دیده شود . اگر نام نماینده ریز و با فنت ناخانه باشد مردم متوجه نام نماینده نمیشوند و این  اشتباه کوچک در انتخاب فونت باعث از دست رفتن تعدادی از آرا میشود ولی اگر نام نماینده با فنت درشت و زیبا باشد در ذهن مردم این فنت می ماند.

نام و نام خانوادگی نماینده و القابی که به آن معروف است با ید در تراکت به صورت واضع و روشن چاپ شود.

برند نماینده

اگر نماینده دارای رنگ انتخاباتی خواستی است بهتر است که آن رنگ در تراکت رعایت شود رنک ستاد انتخاباتی و رنگ تراکت کارت ویزیت و وبسایت نماینده اگر یکسان و هماهنگ باشد این هماهنگی باعث جذاب شدن تراکت انتخاباتی میشود.

کاغذ مرغوب

تراکت باید بر روی کاغذ مرغوب چاپ شود مخصوصا تراکت های که قرار است دست مردم داده شود و یا به داخل خانه آنها پست شود.

بخوانید:  چاپ متفاوت چاپ بر روی لیوان های کاغذی

هرچه کاغذ مرغوبتر باشد مردم بیشتر جذب راکت میشوند ولی اگر کاغذ تبلیغاتی اگر نامرغوب باشد مردم جذب نمیشوند.

رعایت همین نکته به این سادگی باعث میشود که برروی گاغذ مرغوب عکسها ورنها به خوبی چاپ شوند و تراکت تبلیغاتی نماینده به زیباتر حالت چاپ شود.

فونت

فونت انتخابی باید بسیار ساده و خوانا باشد تا جای که امکان دارد ا یک فونت استفاده کنید نهایت دو نوع فونت هرچه تراکت ساده تر باشد بهتر است . مطالب زیادی را در تراکت ننویسید این امر باعث شلوغی تراکت و درهم برهم بودن تراکت میشود .

تنها آوردن نام و نام خانوادی نماینده و شعار تبلیغاتی کافی است و در صورت لزوم آدرس سایت نماینده برای برقراری ارتباط مردم با نماینده کافی است.

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

چاپ کارت ویزیت

دادن کارت ویزیت بسیار شیک و با کلاس است و دریافت کارت ویزیت از دست خود نماینده بسیار به یاد ماندنی می باشد توجه به همین نکات کوچک باعث موفقیت های بزرگ است . در چاپ کارت ویزیت سعی کنید همان نکاتی که برای چاپ تراکت انتخابات بیان کردیم رعایت شد

تصویر نماینده، فونت، شعار نماینده، نام و نام خانوادگی نماینده مرغوب بودن کاغذ حتما باید کاغذ کارت ویزیت مرغوب باشد مرغوبیت باعث جذابیت میشود توجه به همین نکته ریز باعث جذب تعداد بیشماری از مردم به رای دادن به نماینده مجلس میشود

با رعایت این نکات و چاپ در تعدادبالا تراکت و کارت ویزیت و بنر و پوستر یعنی موفقیت نماینده در انتخابات .

پیشنهاد ما چاچخانه مجید دارای سالها تجربه در امر چاپ تراکت های تبلیغاتی است و این چاپخانه دارای مجهزترین دستگاه های روز دنیا می باشد. چاپ در این چاپخانه با کیفیت عالی صورت میگیرد و متخصصا چاپ دارای مدارج عالی علمی میباشند که دارای سالها تجربه چاپ هستند.

نمایندگان مجلس تنها کافی است یک طرح خوب برای چاپ به چاپخانه بدهند و در تراژ بسیار بالا تراکت تحویل بگیرن . نگران تیراژ نباشید هرچقدر که بخواهید ماتراکت برای شما چاپ می کنیم به تعدادی دلخواه شما که بتوانید کل شهر را با تبلیغات تراکتی تحت پوشش تبلیغات خود قرار دهید.

برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال  طرح طراکت به چاپخانه مجید و چونگی ارسال تراکت به سراسر ایران کافی است با دفتر چاپخانه مجید تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید.

یک دیدگاه

  1. بازتاب ها: ترنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تعرفه تماس با ما طراحی سایت استخدام
تماس با ما 09904188428