پخش تراکت کاندیدای مجلس در تهران می دانیم که نزدیك شدن به روزهای برگزاری انتخابات به معنای افزایش تب و تاب تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. و جایگاه نمایندگی مجلس یکی از مهمترین کرسی هایی است که افراد زیادی برای رسیدن به آن رقابت می کنند. این رقابت ماه ها قبل از انتخابات شروع می شود و تنها تعداد معدودی از افراد در آن پیروز می شوند.
برنامه ریزی در انتخابات شاه کلید پیروزی در رقابت های انتخاباتی است از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی. از این رو استفاده از فناوری و روشهای تبلیغات جدید می تواند از جمله ابزارهای موثر به منظور دستیابی به این هدف باشد.
اگر برنامه جامعی برای شهر تهران دارید و خواهان حمایت مردمی برای رسیدن به اهداف خود هستید با هدف گذاری استراتژیک تبلیغاتی خود در انتخابات پیش رو و دسترسی به ابزارهای مناسب میتوانید توجه رای دهندگان تهرانی را به سمت خود جلب کنید.
طبیعی است که کاندیداها به دنبال راهکار زود بازده و شگردهای تبلیغاتی برای جذب آرا باشند.
اما سوال اینجاست که موثرترین روش تبلیغاتی در شرایط امروز شهر تهران چیست؟
روش های تبلیغاتی با توجه به نوع زندگی، فرهنگ و میزان نیازمندی های شهر تهران متفاوت است و دربرگیرنده ی هردو نوع تبلیغ مدرن و سنتی می شود.
پخش تراکت کاندیدای مجلس در تهران
رسانه های محیطی مثل بیلبورد در سطح شهر و یا رسانه های مکتوب مانند بروشور، پوستر و تبلیغات در مجله و روزنامه
معمولا در اولین اقدام کاندیداها با چسباندن پوستر و پخش تراکت، شعارهای انتخاباتی خود را در سطح شهر مانند دیوارهای عمومی، منازل مسکونی، دادن تراکت به دست عابرین پیاده .
این روش یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است و زود بازده ترین روشهای تبلیغاتی است و بیشترین و بهترین بازخورد را دارد. تبلیغات تراکتی باید اصولی صورت بگیرد.
ابتدا روشهای دیگر تبلیغاتی را بیان می کنیم و سپس به بررسی این موضوع میپردازیم که چرا این روش سنتی تبلیغات در کنار روشهای دیگر تبلیغاتی بهترین روش در تهران است.
پخش تراکت کاندیدای مجلس در تهران
برنامه های روابط عمومی و حضور در جلسات و همایش ها
یکی از روشهای تبلیغاتی برای کاندیداها این است که کاندیداها میتوانند با شرکت در جلسات اجتماعی حمایت اقشار مختلف را کسب کنند. مثلا می توانند با حضور در نماز جمعه و مراسمات مذهبی حمایت توده مذهبی و حضور در ورزشگاه ها و مکان های ورزشی به جذب آرای قشر جوان دست یابند.
این روش بسیار خوب هستن ولی زمان بر هستند مردم به کسی که یک بار اورا در مسجد دیده اند و یک بار به سخنرانی او گوش کرده اند اعتماد زیادی نمی کنن مردم به کسی اعتماد می کنند که یک انسان مذبی باشد و از یک خانواده مذهبی باشد و یا کسی باشد که مورد تایید علمای دینی باشد. و حضور در جلسات بسیار تاثیر گذار در جذب آرای مردمی است.
تبلیغات حضوری و استفاده از تکنیک چهره به چهره و برگزاری جلسات تبلیغاتی
یک روش دیگر هم است که در این روش معمولا در شهرها و روستاهای کوچکتر معمول و قابل استفاده است. شاید در این مناطق اعطای هدایای نقدی و پهن کردن سفره های غذا در جذب آرا تاثیر گذار باشد. معمولا حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات آنها به صورت چهره به چهره روشی مطلوب برای جذب آرا در مناطق محروم است ولی این روش جواب گوی شهر تهران نیست.
و یک روش مناسب تبلیغاتی نیست ولی شنیدن به مشکلات مردم و درک آن مشکلات و راح حل داشتن برای آن مشکلات بهترین روش تبلیغاتی است. داشتن ایده های برای شغل و ازدواج مسکن نه فقط یک شعار خالی برای دوره انخابات .
ایده های عملی که مردم بدانند این نماینده مشکلات را برطرف خواهد کرد در این صورت این روش روش خوب تبلیغاتی است.
ساخت کلیپ های تبلیغاتی
این روزها بازار تبلیغاتی در قالب کلیپ ها ادامه می یابد. این موضوع از پذیرش همگاني برخوردار است که رسانه های دیداری نقش پررنگی در جهت گیری آرای مخاطبان دارند. چیزی که این کلیپ ها را از سایر تبلیغات متمایز می کند ویژگی مستند گونه آن است. وجود عناصر صوتی و تصویری و روایت فیلم باعث ایجاد این حس در مخاطب می شود که فیلمی مبتنی بر حقیقت می بیند.
توجه توجه اما اگر کارگردان در این زمینه حرفه ای نباشد با هر اشتباه کوچک ممکن است کاندیدای مورد نظر را از گردونه رقابت خارج کند. به خاطر محدود بودن دوره تبلیغاتی همه نتوانن این کلیپ ها راببینن.
رسانه های مجازی و حضور در اینترنت و سایت های اینترنتی
همچنین استفاده از کامپیوتر باعث می شود که در هر سه منبع زمان، پول و نیروی انسانی صرفه جویی صورت گیرد. می توان ادعا کرد که حضور پر رنگ رسانه ها و سایت های فضای مجازی در عرصه رقابت های سیاسی و انتخاباتی در چند دوره گذشته انتخابات حرف اول را زده است.
نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با فعال کردن سایت های خود میتوانند بسیاری از برنامه های خود را به گوش مخاطبان برسانند. بهترین روش هایی مانند ارسال ایمیل و یا داشتن وبلاگ شخصی و داشتن تبلیغات در سایت های مختلف نمونه ای از این تبلیغات مجازی است.
ولی یک کاندیدا باید یک سایت قوی و پر بازدید داشته باشد ، سایت او باید در صفحه اول گوگل باشد که به راحتی مردام به سایت این کاندیدا دست رسی داشته باشند.
شبکه های اجتماعی
یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی در دوره های اخیر بیشتر فضای انتخابات از کوچه و بازار به سمت شبکه های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام ، واتس آپ و یا بسیاری از شبکه های مشابه راه یافته است. فضای مجازی به راحتی می تواند سلایق و علایق واقعی هر حزب و گروه سیاسی را دسته بندی کرده و به مردم منتقل نماید.
افراد با ورود به کانال ها و گروه ها به هواداری از کاندیدای مورد علاقه خود اقدام می کنند. از سوی دیگر، کاندیداها با انتشار تصاویر و فیلم ها سوابق خود را یادآوری می کنند و مواضع خود را در مسائل بزرگ و کوچک مطرح می کنند. بسیاری از این کاندیداها به این فضا روی آورده اند و به دنبال جذب مخاطب در این فضا هستند و طبلیغات گسترده ای در این فضا انجام می دهند.
پیام پیامکی
و روش پیشنهادی دیگر شرکت تبلیغاتی تراکتی به کانیداها می توان گفت از جمله روش های تبلیغاتی است که می توانید آن را از ماه ها قبل از انتخابات آغاز کنید ارسال پیامک تبلیغاتی است. کاندیداها می توانند از چند ماه قبل از انتخابات با ارسال پیامک های مناسبی یا برگزاری نظرسنجی پیامکی و ارسال اطلاعیه های مهم، اخبار لحظه ای انتخابات، یادآوری جلسات و همایش ها و … به افراد حاضر در منطقه انتخاباتی نام و اهداف و برنامه های خود را اطلاع رسانی کنند.
استفاده از خلاقیت در پیام ها، سادگی، قابل درک بودن، خلاقانه، جدید و بدیع بودن و انتخاب شعار مناسب سیاسی از ملزومات ارسال پیامک تبلیغاتی است.
رعایت چند نکته در ایجاد اس ام اس تبلیغاتی شما را در رسیدن به اهداف انتخاباتی یاری می کند:
– بهتر است که نام کاندیدا در ابتدای متن ذکر شود تا اگر متن پیام کامل خوانده نشود باز هم نام کاندیدا دیده شود.
– محدودیتی در تعداد ارسال پیامک وجود ندارد و هرچه تعداد ارسال بیشتر باشد ماندگاری کاندیدا در ذهن مخاطب بیشتر می شود.
– بهتر است که برای ارسال پیامک انتخاباتی از یک شماره رند و کوتاه استفاده شود تا هم ظاهر پیامک بهتر باشد و هم ارتباط با کاندیدا راحت تر شود.
– با استفاده از ارسال مشاغل و اصناف برای هر صنف و شغلی پیام های مورد نظر خودشان را ارسال کنید.
بهترین روش تبلیغاتی استفاده از تبلیغات ترکیبی در انتخابات است. استفاده از روش های مدرن و سنتی در کنار هم با توجه به اینکه همه اقشار مختلف جامعه مخاطب شما هستند بازخور بهتری دارد اما روش های تبلیغاتی جدید مثل پخش تراکت کم هزینه و پرمخاطب است.
پخش تراکت هم ارزان و هم زود بازده است و یک تبلیغاتی است که روشهای مختلفی برای تبلیغات آن موجود است و با این روش می توان همه مناطق تهران را پراز تبلیغات کاندیدای مورد نظر کرد.
چیزی که بیشتر تبلیغات میشود پس بهتر است در دیدگاه مردم . دیدن تصویر کاندیدا در صطح شهر بهترین روش تبلیغاتی است دیدن تصویر کاندیدا برروی بنرهای تبلیغاتی.
ولی باید این را یاد اور شویم که تبلیغات تراکتی زمانی موفقیت ۱۰۰ درصدی دارد که اولا طراحی بسیار زیبا و شکیل داشته باشد .
نام کاندیدای واضح و با فونت درشت نوشته شده باشد در تراکت شعار تبلیغاتی کاندیدا آورده شود ولی تراکت نباید زیاد شلوغ باشد هر چه ساده و شیک باشد جذابتر است و هرچه مردم جذب تبلیغات شوند یعنی رای دهی به آن کاندیدا بیشتر است.
در کنار طرح خوب داشتن باید تراکت بر روی کاغذ مرغوب چاپ شود هر چه نکات چاپ بیشتر رعایت شود تراکت جذابتر میشود و جذابیت یک تراکت یعنی موفقیت تبلیغات تراکتی.
شرکت تبلیغاتی تراکتی در تهران یکی از بهترین شرکتهای تبلیغاتی است که دارای تراکت پخش کن خانم و آقای ماهر در امر تبلیغات تراکت میباشند
پخش تراکت تضمینی بوده بدون هیچ دورریزی تراکت پخش کنها اموزش دیده و با وجدان در امر پخش تراکت می باشند.
پخش تراکت به روشهای مختلفی انجام میشود و بهترین روش پخش تراکت برای تبلیغات کاندیداها روشهای زیر می باشد
پخش تراکت و چسباندن تراکت به دیوارها و معابر و محل های مخصوص چسباندن تراکت های تبلیغاتی هرچه تعداد تراکت ها بیشتر باشد بیشتر در ذهن مردم می ماند.
پخش تراکت به صورت دادن تراکت به دست مردم این روش دارای مزایای بسیاری است در این روش مردم بدون واسطه با تبلیغات و شعارهای تبلیغاتی در دستشان روبرو میشوند و جذب نوشته ها و تصاویر تراکت می شوند هر چقدر تراکت دارای طرح و شعارهای جذابتری باشد بیشتر مردم را به سمت خود جذب می کند.
گذاشتن تراکت بر زیر برفکن ماشین ها هر چقدر تراکت جذابتر باشد کسی که این تراکت ها را برمیدارد ا،ز زیر برف پاکن ماشین جذب آن میشود و آن را مورد مطالعه قرار میدهد. در اینجا است که طرح های و شعاهای انتخابی مردمی بیشترین کار آمدی را دارد.
ولی همنگونه که گفتیم روشهای ترکیبی بهترین روشها هستند همیشه ترکیب روشهای تبلیغات تراکتی درکنار روشهای تبلیغاتی اینترنی و سایتها و سخنرانیها بهترین و بیشترین جب مردمی را دارد.
پخش تراکت کاندیدای مجلس در تهران
پخش تراکت تبلیغات کاندیداها در تهران
پخش تراکت نماینده مجلس درشمال تهران:
تجریش، نیاوران، چاپ قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسینآباد_مبارکآباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد،پونک، سعادت آباد و شهرک غرب جنت اباد
پخش تراکت انتخاباتی در شرق تهران:
تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمسآباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد
پخش تراکت نماینده مجلس در غرب تهران:
ستارخان، آریاشهر، ، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد
پخش تراکت نماینده مجلس جنوب شهر تهران:
مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازیآباد، نعمت آباد، یاخچیآباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافتآباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولتآبادشهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.
پخش تراکت نماینده مجلس در مرکز تهران:
یوسف آباد، امیرآباد، عباسآباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان
برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال تراکت پخش کن به سراسر تهران تنها کافی است که با دفتر تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرمایید و درخواست تراکت پخش کن کنید.
با ما تماس بگیرید